کد خبر : 1937279 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 19:59 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

قلب من قرمز است

حمله مولر به بیلد: آن روزنامه چهار حرفی!

توماس مولر، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه روزنامه آلمانی بیلد را به شدت مورد حمله قرار داد.

حمله مولر به بیلد: آن روزنامه چهار حرفی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در خانه‌اش، آلیانز آرنا، موفق شد شالکه را با پیروزی 6-0 بدرقه کند تا یک پیروزی باارزش در هفته‌های حساس پایانی فصل به دست بیاورد.

توماس مولر در بازگشت به ترکیب فیکس بایرن مونیخ خیلی زود گلزنی کرد تا به مربی‌اش، توماس توخل، نشان بدهد می‌تواند در بازی‌های حساس روی او حساب باز کند. ستاره 33ساله آلمانی در این بازی از همان ابتدا درخشان ظاهر شد تا نشان دهد برای ثابت کردن خود به توماس توخل از انگیزه زیادی برخوردار است. مولر از همان دقایق اولیه بارها برای خط دفاعی شالکه مشکل‌ساز شد و در نهایت در دقیقه 21 دروازه حریف را باز کرد.

مولر در پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران حملات تندی به روزنامه آلمانی بیلد داشت و گفت این روزنامه با استفاده از اسم او و منتشر کردن خبرهای نادرست به دنبال فروش چند نسخه بیشتر است.

1874967

با بایرن قرارداد دارم؛ قلب من قرمز است
رسانه‌ها چیزهایی می‌نویسند و وانمود می‌کنند نظر من است. اینطوری اوضاع پیچیده می‌شود. انگار می‌دانند در ذهن من چه می‌گذرد ولی اینطور نیست. من هنوز با بایرن یک سال قرارداد دارم. قلب من قرمز است.

آن روزنامه چهار حرفی با اسم من چند نسخه بیشتر می‌فروشد!
فیکس بودن و ذخیره بودن مهم نیست. دیده‌اید که در چند هفته گذشته بازیکنانی که از نیمکت وارد زمین شدند چه انرژی‌ای به تیم اضافه کردند. مهم همین است. روزنامه‌‌ای که اسمش چهار حرفی است همچنان با استفاده از اسم من چند نسخه بیشتر می‌فروشد. شما شبکه‌های تلویزیونی هم خیلی راحت جنجال درست می‌کنید.

ذخیره بودن مولر در بازی‌های گذشته
مربی در جریان فصل پست‌ها را بر اساس تاکتیکش تقسیم می‌کند. اینطور نیست که بگوید فلان بازیکن باید نیمکت‌نشین بشود و نیمکت‌نشین خواهد ماند. در آینده می‌توانیم در این باره بحث کنیم ولی فعلا در کورس قهرمانی هستیم.

مولر درباره بازی امروز
ما شروع خوبی داشتیم و خیلی سرزنده بودیم. بازی مقابل شالکه برای بازیکنان هجومی اصلا راحت نیست. دست کم برای من اینطور است. چون آنها تقریبا در تمام زمین من تو من یارگیری می‌کنند.

دیدگاه‌ها