کد خبر : 1937284 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 20:24 | 11.7K بازدید | 6 دیدگاه

تن‌هاخ: دروازه‌بان حریف را بهترین بازیکن زمین می‌کنیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل وولوز از بی‌دقتی بازیکنان تیمش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.

تن‌هاخ: دروازه‌بان حریف را بهترین بازیکن زمین می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در هفته سی و ششم لیگ برتر در خانه‌اش اولدترافورد به مصاف ولورهمپتون رفت و با دو گل آنتونی مارسیال و الخاندرو گارناچو موفق شد حریف را 2-0 شکست دهد.

این پیروزی مهمی برای شیاطین سرخ بود، چرا که فاصله آنها را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان، لیورپول، به چهار امتیاز رساند. لیورپول منتظر یک لغزش از یونایتد بود تا بتواند در هفته‌های آینده شانس بیشتری برای سبقت گرفتن از تیم تن‌هاخ و کسب سهمیه داشته باشد.

1874977

پیروزی حیاتی‌ای بود؛ باید می‌بردیم و موفق شدیم
پیروزی حیاتی‌ای بود. باید بعد از شکست‌ها و اشتباهات فردی گذشته برمی‌گشتیم و روحیه می‌گرفتیم. هیچ انرژی‌ای برایمان باقی نمانده بود. باید می‌بردیم و این کار را هم کردیم.

انتقاد از بی‌دقتی در ضربات آخر
ما در تبدیل کردن دروازه‌بان‌های حریف به بهترین بازیکن میدان استاد شده‌ایم. این اتفاق هم امروز افتاد و هم مقابل برایتون. در ضربات آخر باید بهتر عمل کنیم و در این هیچ شکی نیست.

وضعیت گارناچو
تکل بدی روی پایش رفتند. او خیلی تلاش کرد و بلافاصله هم روی تیم تاثیر گذاشت. او در این فصل بارها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته و درخشیده. این باعث می‌شود اعتماد به نفسش بالا برود.

شنیده‌ام یونایتد هیمشه کار را برای خودش سخت می‌کند
ما باید در بالاترین سطح ممکن باشیم و بازی‌ها را ببریم. ولی این را شنیده‌ام که منچستریونایتد همیشه کار را برای خودش سخت می‌کند. انگار این در دی‌ان‌ای باشگاه است.

تغییر مالکیت باشگاه
این به من مربوط نمی‌شود. دیگرانی در باشگاه هستند که به این امور می‌پردازند. وظیفه من ساختن و پرورش تیم است. من به دنبال استانداردهای سطح بالا هستم و در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده‌ام تا تیمم را در بهترین شکل ممکن روانه میدان کنم. وظیفه تامین منابع هم به عهده دیگران است.

دیدگاه‌ها