کد خبر : 1937289 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 20:49 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: شادی نمی‌کنیم، هفته آینده هم برد می‌خواهیم

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه گفت از عملکرد شاگردانش راضی است، ولی با توجه به بازی‌های حساس آینده تیمش فعلا شادی نخواهد کرد.

توخل: شادی نمی‌کنیم، هفته آینده هم برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب درحالی‌که تنها دو هفته دیگر تا پایان فصل بوندس‌لیگا باقی مانده در خانه‌اش، آلیانز آرنا، به مصاف شالکه رفت و با ارائه یک بازی مقتدرانه موفق شد حریفش را 6-0 در هم بکوبد.

بایرن در پایان این هفته هم صدرنشینی خود را تحکیم کرد. اما با توجه به اینکه دورتموند از فاصله نزدیک باواریایی‌ها را دنبال می‌کند، هر لغزشی در دو هفته آینده می‌تواند به معنای پایان رؤیای قهرمانی بایرن باشد.

توخل بعد از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران به این اشاره کرد و گفت تیمش وقتی برای جشن گرفتن ندارد و هفته آینده هم باید ثابت کند در مسیر درست قرار گرفته است.

1874986

عملکرد بایرن مونیخ در این مسابقه
با شایستگی پیروز شدیم. خوب شروع کردیم، سریع‌تر از حریف حرکت کردیم و نسبت به مسابقات اخیرمان روان‌تر بازی کردیم. در طول مسابقه نظم تیمی را حفظ کردیم و در مقابل ضدحمله‌ها دچار مشکل نشدیم. اوایل نیمه دوم گل سوم را زدیم که اعتماد به نفس تیم را بالا برد. روی‌هم‌رفته عملکرد خوبی داشتیم. دلیلی برای شادی بیش از حد وجود ندارد، ولی این قدم درستی در مسیر درست بود.

گل‌های پرتعدادی که بایرن به ثمر رساند
من از هر آنچه در طول 90 دقیقه دیدم راضی‌ام. این نشان می‌داد کم‌کم اعتماد به نفس‌مان را به دست می‌آوریم. وقتی شما اعتماد به نفس دارید، کمک‌تان می‌کند فرصت‌های بیشتری خلق کنید و بیشتر گل بزنید. ما حالا خوشحالیم، ولی باید هفته آینده همین را تکرار کنیم تا ثابت کنیم به وضعیت خوبی رسیده‌ایم.

بازگشت توماس مولر به ترکیب اصلی
هر چه تصمیم‌گیری برای مربی سخت‌تر باشد بهتر است. چون نشان می‌دهد همه آماده هستند و استحقاق بازی کردن دارند. توماس مولر برای دوازدهمین قهرمانی در لیگ بازی می‌کند. او برای ما بازیکن مهمی است، چه در تمرین‌ها و چه در بازی. همان‌طور که امروز نشان داد.

رئیس باشگاه گفته توماس مولر از بایرن جداشدنی نیست
اگر رئیس این حرف را زده سرمربی هم خلافش صحبت نمی‌کند. در انتخاب ترکیب اصلی همیشه تصمیم‌های سختی در پیش است و وظیفه من گرفتن این تصمیم‌هاست.

آمادگی سرژ گنابری
سرژ در تمرین‌ها خیلی سخت‌کوش است. او شخصیتی برجسته دارد و چه در حمله و چه در دفاع به تیم کمک می‌کند. او به ریتم، زمان کافی برای بازی کردن و کمی شانس نیاز داشت. مثل گلی که امروز به ثمر رساند. این واقعا خبر خوبی است چون تنها چیزی که به مهاجم کمک می‌کند گل زدن است. من از او راضی هستم.

دیدگاه‌ها