کد خبر : 1937301 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 21:26 | 13.8K بازدید | 7 دیدگاه

نوراللهی به بازی قهرمانی پا گذاشت

هافبک ایرانی شباب الاهلی حضور تعویضی در آخرین بازی فصل مقابل عجمان داشت.

نوراللهی به بازی قهرمانی پا گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و ششم و پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی را برخلاف دیدارهای قبل و به‌خاطر قطعی شدن قهرمانی مثل بسیاری از بازیکنان شاخص خود در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۰۵ امشب در ورزشگاه راشد دبی به مصاف عجمان رده ششمی رفت.

شباب الاهلی که هفته گذشته قهرمانی‌اش در لیگ برتر امارات را مسجل کرده بود، در نیمه اول دیدار امشب به تساوی بدون گل مقابل عجمان دست یافت، اما در دقیقه ۵۰ روی نفوذ خطرناک و پاس در عرض گیلهرمه و ضربه تمام کننده ایگور ژسوس به گل اول دست یافت.

احمد نوراللهی در دقیقه ۷۲ به ترکیب شباب الاهلی اضافه شد که تیمش در دقیقه ۸۵ به یک گل دیگر رسید، اما VAR خطای هند ژسوس را تشخیص داد و در شرایطی که عجمان در لحظات پایانی یک اخراجی داد، این دیدار با همان یک گل خاتمه یافت.

1875001

یاران نوراللهی با کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل عجمان در آخرین بازی، ۵۷ امتیازی شدند و با فاصله سه امتیاز بیشتر نسبت به العین رده دومی، فصل را در بهترین شرایط و با ۱۷ پیروزی، ۶ مساوی و سه شکست پشت سر گذاشتند و در حضور هواداران‌شان جشن قهرمانی گرفتند.

ستاره ایرانی شباب الاهلی امشب دومین حضور تعویضی خود در ترکیب تیمش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات را تجربه کرد؛ او پیش از این در ۲۲ مسابقه در ترکیب ابتدایی بود و در دو بازی هم به‌خاطر محرومیت و مصدومیت نتوانست به میدان برود.

دیدگاه‌ها