کد خبر : 1937307 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 22:06 | 63.1K بازدید | 6 دیدگاه

قهرمانی اروپا و حالا درخشش در اسپانیا؛

طیبی صدر جدول را از بارسلونا گرفت! (عکس)

ستاره ایرانی پالما در لحظات پایانی دیدار مقابل اوساسونا گل برتری و صدرنشینی تیمش را زد.

طیبی صدر جدول را از بارسلونا گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی و مسلم اولادقباد هفته گذشته به مهم‌ترین اتفاق در دوران ورزشی خود رسیدند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال به دست آوردند و حالا به دنبال ادامه این روند فوق‌العاده در لیگا ناسیونال اسپانیا هستند و امید زیادی دارند با عبور از سد بارسلونا به این مهم برسند.

تیم فوتسال پالما در شرایطی که دو ستاره ایرانی خود را در اختیار داشت، از ساعت ۲۰ امشب در سالن اختصاصی و در حضور چشمگیر تماشاگرانش مقابل تیم رده دوازدهمی اوساسونا قرار گرفت که در نهایت با درخشش حسین طیبی موفق به کسب سه امتیاز حساس برای رسیدن به صدر جدول لیگا ناسیونال در پایان هفته بیست و نهم شد.

1875021

پالما که پس از دو هفته وقفه بخاطر حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دوباره پای به لیگا ناسیونال اسپانیا گذاشته بود، در دقیقه ۱۵ گل اول بازی را دریافت کرد، اما در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست گل تساوی را به ثمر رساند.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود، حسین طیبی موفق شد در دقیقه ۳۷ با یک شوت محکم دروازه اوساسونا را باز کند و تیمش با همین گل به برتری ارزشمند خانگی برسد.

تیم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزنی ستاره ایرانی خود موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل اوساسونا شد تا ۶۵ امتیازی شود و بخاطر یک تساوی و یک شکست اخیر بارسلونا، بالاتر از آبی اناری‌ها در فاصله یک هفته مانده به پایان دور اول لیگا ناسیونال قرار بگیرد و شرایط بهتری برای رسیدن به قهرمانی در دور پلی‌آف پیدا کند.

1875022

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال پالما که در لیگ قهرمانان اروپا هفت گل به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت، با گلزنی مقابل اوساسونا تعداد گل‌های این فصل خود در لیگا ناسیونال را به عدد ۱۴ رساند و به روند خوب خود ادامه داد.

دیدگاه‌ها