کد خبر : 1937311 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 03:30 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

او سطح بازی را جابه‌جا کرد

خوش‌رقصی ستاره‌ای با موهای سفید و پیراهن قرمز

به قول علیرضا منصوریان، اشکان دژاگه سطح بازی لیگ را عوض می‌کند و شاید به همین خاطر است که در این سن به صورت فیکس بازی می‌کند.

خوش‌رقصی ستاره‌ای با موهای سفید و پیراهن قرمز

به گزارش “ورزش سه” بعد از رهایی از مصدومیت و از دست دادن مسابقات ابتدایی سال ۱۴۰۲، اشکان دژاگه به یکی از بهترین بازیکنان فولاد و علیرضا منصوریان تبدیل شده است.

او در بازی با گل‌گهر هنگامی که فولاد عقب بود، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و با تاثیر مستقیمی که روی روند تیمش داشت، توانست بازی باخته را به تساوی تبدیل کند.

در ادامه و جدال با نفت مسجدسلیمان نیز، او نقش ژوکر طلایی را بازی کرد و هنگامی که بازی در میانه میدان گره خورده بود، وارد میدان شد و با هجومی‌تر کردن ریتم بازی در نهایت این سرخپوشان اهوازی بودند که توانستند ۳ امتیاز را به حساب خود واریز کنند.

1875036

اما برای بازی با ذوب‌آهن، علی منصور روند متفاوتی را پیش گرفت و دژاگه را از ابتدا در ترکیب قرار داد. بازیکنی که توپ را در میانه میدان به نفع تیمش به جریان می‌اندازد. شاید اگر تعویض او نبود، فولاد نتیجه دیگری مقابل شاگردان مهدی تارتار به دست می‌آورد.

ستاره سالخورده فولادی‌ها که حالا مو و ریش سفید کرده، در بازی با هوادار هم یکی از ۱۱ بازیکن ثابت منصوریان بود و به خصوص در نیمه دوم با نمایشی عالی، ۲ موقعیت ایده‌آل گلزنی برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کرد که با بدشانسی از دست رفت. اما همین عملکرد باعث شد منصوریان برای مرتبه چندم لب به تعریف از دژاگه باز کند و بگوید ستاره‌اش باعث تفاوت سطح بازی شده است.

دیدگاه‌ها