کد خبر : 1937318 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 23:21 | 15.2K بازدید | 21 دیدگاه

خوش‌شانس بودم که بردیف رفت و خمس آمد

قنبری: فیلم مو صلاح را دیدم و مثل مسی گل زدم!

محمد قنبری یکی از زیباترین گل‌های این هفته لیگ برتر را به ثمر رساند.

قنبری: فیلم مو صلاح را دیدم و مثل مسی گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقایق بازی تراکتور - نساجی، شوت سرکش و دیدنی محمد قنبری به کنج دروازه علیرضا حقیقی رفت تا تراکتور با این گل به بردی مهم برسد و رتبه چهارمی خود را قطعی کند.

قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: بازی بازی سختی شد برای ما، چون تیم نساجی عقب نشسته بود و فضاهای پشت دفاع را بسته بودند. اما خیلی موقعیت‌های زیادی داشتیم و 5-6 شوت به دروازه آنها زدیم و واقعا حقمان این بود که بیشتر از یک گل داشته باشیم.

وی افزود: یک خسته نباشید به تمام بازیکنان تیم می‌گویم که 90 دقیقه تلاششان را کردند و یک تشکر ویژه از هواداران دارم که تا آخر بازی پشت ما بودند و بدون انرژی آنها نمی‌توانستیم تا آخرین دقیقه این تلاش ویژه را داشته باشیم.

ویدئو: 300488

او درباره شباهت گلش به شوت مسی عنوان کرد: خدا را شکر که چنین گل خوبی را در دقیقه حساسی زدم. خیلی خوشحالم بابت این گل، چون ممکن است تیممان با این برد به لیگ قهرمانان آسیا برود. یک جورهایی این گل شبیه به گل مسی بود، اما واقعیت من زیاد به این موضوع فکر نکردم.

وینگر راست تراکتور در خصوص ریسک شوت‌زنی در آخرین دقیقه بازی، اظهار داشت: دستور سرمربی به بازیکنان این بود که وقتی موقعیت شوت داشتید، ضربه بزنید به چارچوب. ما این کار را بارها و بارها امتحان کردیم و خدا را شکر آن لحظه موقعیت پیش آمد و شوت من به ثمر نشست.

محمد قنبری در این اظهارنظر خمس که گفته بود انتظار دارد وینگرها بیشتر گل بزنند، توضیح داد: در تمرینات بارها آقای خمس به ما وینگرها می‌گویند که بیشتر گل بزنیم و بیشتر ارسال کنیم. خدا را شکر این بازی من توانستم این کار را کنم. یک مقدار زمان می‌برد علایق سرمربی جدید را متوجه شویم. اما در بازی‌های اخیر همگی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم رضایت او را جلب کنیم.

وی درباره تحولش بعد از ورود خمس گفت: مربی قبلی ما سیستمش جوری بود که من بیشتر مهاجم نوک بازی می‌کردم. اما خداراشکر آقای خمس که آمد و سیستم 4-3-3 گذاشت و من خوشحال شدم. از ایشان تشکر دارم و امیدوارم پاسخ اعتماد او را بدهم.

1874586

او درباره بازی به جای خایمه رومرو عنوان کرد: خایمه هم بازیکن رزومه‌داری است اما او دیر به ما اضافه شد و در بازی‌های قبلی هم به خاطر مصدومیت نتوانست بازی کند. برایش آرزوی موفقیت دارم و حضورش در تیم به من خیلی انگیزه داد.

قنبری در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه از بین بازیکنان خارجی چه کسی را دوست دارد، گفت: وقتی به ورزشگاه می‌رویم بازی یک سری فوتبالیست‌ها را تماشا می‌کنم و بازی وینیسیوس، ممفیس دپای و محمد صلاح را تماشا می‌کنم.

گلزن تراکتور در پایان راجع به بازی استقلال اظهار داشت: این بازی تشریفاتی است اما برای همه اهمیت زیادی دارد و هر دو تیم می‌خواهند سه امتیاز را بگیرند. صددرصد توانمان را می‌گذاریم که ببریم و آن شکست ناعادلانه و ناداوری را پاسخ دهیم و ثابت کنیم تیم بهتری هستیم.

دیدگاه‌ها