کد خبر : 1937323 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 05:30 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نود دقیقه تلاش در بازی کاملا تشریفاتی؛

مردی که نارنجی کرمان را سبز نگه داشت (عکس)

شاید کسی فکرش را نمی‌کرد ذوب‌آهن با این حد از جنگندگی مقابل صنعت نفت ظاهر شود.

مردی که نارنجی کرمان را سبز نگه داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های میانه جدول با وجود اینکه خارج از رقابت قهرمانی و سهمیه و سقوط هستند، انگیزه‌های شخصی خود را دارند و حتی یک امتیاز و یک گل هم برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است. این حس رقابت و جاه‌طلبی اما برای مهدی تارتار شکل دیگری دارد و او نهایت سعی خود را کرد تا در این بازی ترمز صنعت نفت را بکشد و تیمش را 37 امتیازی کند.

در صورتی که ذوب‌آهن می‌توانست حریف را شکست دهد، شانس جدی برای قرارگیری در رتبه هفتم را داشت و تارتار نیز در طول بازی بارها سیستم و نفرات خود را تغییر داد تا با زدن گل دوم به پیروزی برسد. این در حالی است که تیم حریف با حمایت تماشاگران خود روز سختی را برای ذوب‌آهن رقم زده بود و همچنین برای بقا در لیگ برتر باید امتیاز می‌گرفت.

1875060

تارتار در نیمه دوم و زمانی که دو تعویض انجام داده بود و در انتظار گل بعدی بود، با ژست خاص کنار خط نشسته بود و بازی را تماشا می‌کرد و در آخر هم با نارضایتی از این نتیجه به استقبال دیدار حساس مقابل هوادار رفت.

در صورتی که ذوب‌آهن، هوادار را در آخرین بازی خانگی شکست دهد، 38 امتیازی خواهد شد و نسبت به فصل گذشته امتیاز بیشتری خواهد داشت. این تیم همچنین در این صورت با کسب 29 امتیاز از 15 دیدار خانگی، جزء چهار تیم برتر داخل خانه لیگ برتر می‌شود.

نکته جالب اینکه در صورت شکست ذوب‌آهن در این بازی خارج از خانه، سرنوشت بقا در لیگ برتر به دست صنعت نفت می‌افتاد اما تساوی در این بازی مس کرمان را در منطقه سبز جدول نگه داشت تا این تیم در صورت پیروزی مقابل سپاهان، در لیگ برتر باقی بماند.

دیدگاه‌ها