کد خبر : 1937339 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 01:07 | 56K بازدید | 38 دیدگاه

ادواردو کاماوینگا شاید بازی چهارشنبه را از دست بدهد

مصدوم بزرگ رئال قبل از تقابل با سیتی (عکس)

مصدومیت ادواردو کاماوینگا قسمت تاریخی پیروزی اقتصادی امشب رئال مادرید مقابل ختافه بود.

مصدوم بزرگ رئال قبل از تقابل با سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پیش از تقابل فوق‌حساس روز چهارشنبه مقابل منچسترسیتی امشب میهمان خود، ختافه، را با تک گل مارکو آسنسیو شکست داد تا موقتا جای اتلتیکو مادرید را در رده دوم لالیگا بگیرد. این پیروزی اقتصادی یک مصدوم بزرگ روی دست کارلو آنچلوتی گذاشت.

سرمربی رئال مادرید که به خاطر بازی با سیتی به چند ستاره شاخص خود استراحت داده بود در دقایق پایانی بازی با ختافه مجبور شد ادواردو کاماوینگا را به علت مصدومیت شدید تعویض کند.

ستاره جوان رئال مادرید در دقیقه 83 بازی با تکل خشن خوان ایگلسیاس تعادل خود را از دست داد و از شدت درد احساس ناراحتی کرد. داور بابت این خطا بی‌درنگ به مدافع ختافه کارت زرد نشان داد و کاماوینگا هم که قادر به ادامه بازی نبود درخواست تعویض کرد.

1875100

او که از ناحیه زانوی پای چپ با مصدومیت مواجه شده بود به سختی زمین مسابقه را ترک کرد و با چهره‌ای نگران روی نیمکت نشست. پزشکان رئال محل آسیب کاماوینگا را سریعا با یخ باندپیچی کردند تا در اسرع وقت برای تشخیص میزان مصدومت آزمایش‌های لازم را از او بگیرند.

1875098

کارلو آنچلوتی قطعا خوشحال نخواهد شد اگر جواب آزمایش کاماوینگا از دوری طولانی مدت او خبر بدهد چرا که برای بازی روز چهارشنبه در اتحاد نیاز مبرمی به این ستاره جوان دارد که سال گذشته موفق شد با رئال چمپیونزلیگ را فتح کند و قطعا غیبتش مقابل سیتی می‌تواند خیلی به ضرر کهکشانی‌ها باشد.

دیدگاه‌ها