کد خبر : 1937343 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 01:51 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

دومین اخراج پیاپی: ذهن اشرف بهم ریخته!

اشرف حکیمی در جریان پیروزی 5-0 پاری‌سن‌‌ژرمن مقابل آژاکسیو از بازی اخراج شد.

دومین اخراج پیاپی: ذهن اشرف بهم ریخته!

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی، مدافع کناری پاری سن ژرمن که در ابتدای بازی گلزنی کرده بود، در دقیقه 77 بازی پس از درگیری از زمین بازی اخراج شد. پاریسی‌ها در آن زمان بازی را 5-0 دنبال می‌کردند.

همه چیز از یک برخورد پس از خطا روی لیونل مسی در نزدیکی محوطه جریمه آژاکسیو رخ داد. به دلیل این خطا درگیری عجیبی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت که در این حین حکیمی و منگانی با یکدیگر زد و خورد داشتند.

پیر گیلوست، داور بازی، قبل از استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی و اخراج توماس منگانی از آژاکسیو، ابتدا به حکیمی کارت قرمز نشان داد.

حکیمی برای دومین بار طی هفته‌های اخیر اخراج شده است. مدافع مراکشی که به دلیل جدایی از همسرش بسیار در فضای مجازی مورد توجه بوده، امشب مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت.

1875112

این بازیکن در بازی دو هفته پیش برابر لوریان به دلیل دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد و در رویارویی با تروا غایب بود. او به دلیل اخراج مستقیم در بازی امشب هم جدال هفته آینده با اوسر را از دست می‌دهد.

تصاویر ضبط شده در تونل ورزشگاه پارک دو پرنس نشان می‌دهند که حکیمی از اخراجش چه اندازه خشمگین بوده است. او در مقابل دوربین‌ها از جمله "این فرانسه است" استفاده کرد.

اشرف حکیمی در این فصل تاکنون 38 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده است. او 5 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل در تمام مسابقات ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها