کد خبر : 1937347 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 09:15 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

ضدهوایی ایمان به استقلال تا لحظه آخر(عکس)

مدافع مس رفسنجان در نبردهای هوایی موفق‌ترین بازیکن تیمش برابر استقلال بود.

ضدهوایی ایمان به استقلال تا لحظه آخر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی پس از تجربه پیروزی چهار بر صفر در انزلی و برد ارزشمند مقابل ملوان، دست به آرایش خط دفاعی خود نزد و ایمان سلیمی را در کنار شاهین توکلی و جفرسون باهیا استفاده کرد تا بتواند یک بازی بدون گل خورده دیگر با حضور این مدافع پشت سر بگذارد که این بار سرنوشت متفاوتی درانتظارشان بود.

ایمان سلیمی که پیش از دیدار مقابل استقلال در هشت حضورش برای مس رفسنجان فقط یک باخت و یک گل خورده از روی نقطه پنالتی برابر پرسپولیس را تجربه کرده بود، انگیزه زیادی برای تداوم این روند داشت و تلاش زیادی کرد تا رکورد انفرادی‌اش در جمع نارنجی‌ها حفظ شود ولی تلاش او ثمری نداشت.

1875118

این مدافع بارها در تقابل با مدافعان بلندقامت و پیشتاخته استقلال در نبردهای هوایی برتری داشت و در مهار بازیکنان حریف موفق بود، اما نبوغ مهدی قایدی با حرکات تکنیکی و یک ارسال از ضربه ایستگاهی نگذاشت سلیمی بازهم بدون گل خورده و بدون باخت یک بازی را در مس رفسنجان سپری کند.

سلیمی در طول نیمه اول بارها مهدی قایدی را مهار کرد و مانع از پیشروی او به سمت محوطه جریمه مس رفسنجان شد که همین اتفاق کاری کرد ریکاردو ساپینتو تصمیم به تغییر منطقه بازی قایدی به جناح مخالف بگیرد تا استقلال ر ا به گل برساند.

مس رفسنجان که بیشترین تعداد کلین‌شیت این فصل لیگ برتر را با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۱۹ مسابقه داشته، امیدوار است در دیدار پایانی مقابل پیکان هم همین روند فوق‌العاده را حفظ کند و با نمایش موثر خط دروازه و دفاعی خود به آمار ۲۰ بازی بدون گل خورده برسد که یک رکورد ویژه و بی‌نظیر برای شاگردان ربیعی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها