کد خبر : 1937365 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 09:49 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگیر: ملوان مدیون این سه نفر است

کنارکشیدن مازیار بدترین خبر لیگ است

خبر خداحافظی مازیار زارع از ملوان ناراحتی اردوی سپیدپوشان انزلی است، مهاجم این تیم در این مورد صحبت می‌کند.

کنارکشیدن مازیار بدترین خبر لیگ است

به گزارش ورزش سه، ملوان و مس کرمان برنده نداشت اما بازی پر موقعیت انجام شد. سجاد بازگیر که از چهره‌های شاخص ملوان در این فصل بود در مورد بازی به خبرنگار ما گفت: بازی از لحاظ تاکتیکی و موقعیت سازی خیلی خوب بود. کارهایی که کادرفنی در طول هفته از ما خواست را خیلی خوب انجام دادیم اما کمی بدشانسی ‌و بی دقتی هم بود و اگر یکی دو موقعیتمان را گل می‎‌‌کردیم بازی خیلی پر گل می‌شد. مس کرمان هم دفاع می‌کرد تا نتیجه را نگه دارد طبیعی بود چون خطر سقوط داشتند و هیچ ایرادی نمی‌توانیم به آن‌ها بگیریم. ما تمام تلاشمان را کردیم جلوی هواداران بازی خانگی را برنده شویم و روی بدشانسی نشد بازی را ببریم.

وی در مورد صحنه درگیری با فرزاد جعفری ادامه داد: خطا بود اما عمدی نبود من می‌خواستم دریبل بزنم پایش را انداخت جلو و بدنم عقب بود و پایم به صورتش خورد و خطا بود.

1802187

این بازیکن در خصوص حضور پرشور هوادران عنوان کرد: من همیشه گفتم، این فصل سومی است که اینجا هستم آن‌ها سنگ تمام گذاشتند یکی از دلایلی که ملوان برگشت و این نتایج را گرفت همین هوادران بودند که در هر شرایطی همیشه پشت ما بودند و ما هم با تمام وجود تلاش کردیم شرایطی در شان ملوان ایجاد کنیم. خدا را شکر شرمنده نشدیم. پارسال قهرمان شدیم و امسال هدف باشگاه این بود تیم در لیگ بماند که ماند. دست تک تک هوادران درد نکند که همیشه پشت ما بودند.

مهاجم ملوان در مورد خداحافظی غیر رسمی  زارع از این تیم گفت: خیلی‌ها در بطن تیم نیستند و ما سه سال است داریم با هم زندگی می‌کنیم و به شخصه دیدم آقا مازیار چه فشاری را تحمل می‌کند تا تیم بهم نریزد و بچه‌ها کم و کسر نداشته باشند. مسئولین استان گیلان او را تنها گذاشتند. اگر مهندس پور رشید و آقا پژمان نبودند اتفاقات بدی برای تیم ما می‌افتاد. هوادران ملوان مدیون این سه نفر هستند که همه جوره سنگ تمام گذاشتند. آقا مازیار را کمک نمی‌کنند و او هم شخصیتی دارد که همیشه دوست دارد برنده بیرون بیاید و این هم مستلزم کمک و امکانات است. وقتی ابزار نباشد دست خالی نمی‌توانی یکسری کارها را انجام بدهی. کنار کشیدن آقا مازیار خیلی خبر بدی است. انشاالله او بماند و ملوان در بالاترین سطح قرار بگیرد.

1736705

بازگیر که با ۶ گل بهترین گلزن ملوان است در مورد اینکه چرا به روندش ادامه نداد افزود: طبق آمار و نمرات بعد بازی‌ها در هفته‌هایی که گل هم نزدم خیلی خوب بوده، در چند بازی تغییر پست داشتم و کارهایی که مربیان از من خواستند را انجام دادم و هدف اصلی ام کمک به تیم بوده، در یکسری جاها هم بدشانس بودم و فعلا تمام تمرکزم روی بازی آخر است.

دیدگاه‌ها