کد خبر : 1937366 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 09:40 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در رم: به هواداران لورکوزن حمله شد

هواداران بایرلورکوزن شب بسیار تلخ و سختی را در ورزشگاه خانگی رم سپری کردند.

اتفاق عجیب در رم: به هواداران لورکوزن حمله شد

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با یک گل برابر رم شکست خورد اما این سخت‌ترین بخش برای هواداران این تیم نبود. 

اسپورت وان آلمان خبر داده که یکی از هواداران خانم لورکوزن که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بود، کمی پس از سوت پایان نیمه اول با پرتاب بطری از سوی هواداران رقیب مورد حمله قرار گرفت. 

نیروهای پزشکی بلافاصله به سمت او رفتند تا کمکش کنند و پس از این که اقدامات پزشکی انجام شد، این زن بار دیگر به هوش آمد و در نهایت با اسکورت نیروهای امنیتی از سکوها بیرون برده شد. 

1875160

گفته می‌شود که او کمی مشکل هوشیاری دارد اما با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته، مشکل جدی نیست و به زودی سلامتش را به صورت کامل به دست خواهد آورد. 

اما نکته عجیب اینجاست که این زن تنها قربانی پرتاب بطری نبود و دو تماشاگر دیگر حاضر در این ورزشگاه هم با مشکلی مشابه مواجه شدند. این در حالی است که بعضی از این بطری‌ها در حالی به سمت هواداران لورکوزن پرتاب شدند که پر از ادرار بودند. 

سیمون رولفز، مدیر ورزشی لورکوزن، پس از پایان این بازی به سایت رسمی این باشگاه گفت: «هیچکس دوست ندارد چنین صحنه‌هایی را ببیند. این باعث شرمساری است و حالا موضوعی است که باید با آن مقابله کرد و این کار را با هم در کنار یوفا انجام خواهیم داد. امیدوارم که حداقل بعضی از افرادی که به هواداران ما حمله کردند شناسایی و بازداشت شوند.»

دیدگاه‌ها