کد خبر : 1937377 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 10:28 | 30.7K بازدید | 20 دیدگاه

برای حمایت از مسی: نیمار از سوارز کمک گرفت!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، با انتشار تصویری از تماسش با لوئیس سوارز و حمایت از لیونل مسی در بازی شب گذشته این تیم خبر داد.

برای حمایت از مسی: نیمار از سوارز کمک گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ فرانسه به مصاف آژاکسیو رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

فابین رویز، اشرف حکیمی و کیلیان امباپه گل‌های این بازی را به ثمر رساندند و مسی با این که در ترکیب تیمش حضور نداشت اما نتوانست نقشی روی گل‌های به ثمر رسیده ایفا کند. 

این بازیکن آرژانتینی در واقع شب سختی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تجربه کرد. او که در چند هفته اخیر با حواشی بسیاری روبرو بوده دیگر جایگاهش را در بین هواداران پی اس جی از دست داده و شب گذشته هم به شدت از سوی آنها مورد انتقاد قرار گرفت و بارها هو شد. 

1875074

اما نیمار تمام تلاشش را کرد که نشان دهد همچنان علاقه زیادی به این هم تیمی قدیمی‌اش دارد و با تمام وجود از او حمایت خواهد کرد. 

این ستاره برزیلی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پی اس جی نیست، روی سکوهای ورزشگاه حضور داشت و پس از پایان بازی عکسی از خودش در کنار سوارز که به صورت تصویری با او تماس گرفته بود منتشر کرد و نوشت: «تماشای بازی دوست‌مان، لئو مسی، در کنار یکدیگر.»

نیمار هم در چند هفته اخیر هدف حملات بسیاری از سوی هواداران پی اس جی بوده و حتی تعدادی از آنها در مقابل منزلش تجمع کردند و از او خواستند که هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند.

دیدگاه‌ها