کد خبر : 1937392 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 11:52 | 8.2K بازدید | 11 دیدگاه

مازیار _ ملوان، فوتبال خستگی نمی شناسد آبای!

مازیار زارع تصمیم به خداحافظی از ملوان گرفته است. او این را هفته هاست که می گوید و این اواخر روی جدایی خود بارها و بارها تاکید کرده است.

مازیار _ ملوان، فوتبال خستگی نمی شناسد آبای!

به گزارش "ورزش سه"، جوان خوش رعنای انزلی یکی از صدها استعداد شهر بود که از تیم‌های پایه به نیت ستاره شدن پیراهن ملوان را برتن کرد. او آنقدر از وسط زمین خوب شوت می‌زد که تماشاگران روی سکوها می‌گفتند که مازیار زارع یک سیروس قایقران جدید است و البته مازیار همیشه از تماشاگران می خواست او را با سیروس مقایسه نکنند. از نگاه مازیار سیروس قایقران فقط یکی بود. مازیار از ملوان به پرسپولیس رسید و تیم ملی...

در ذهن مردم انزلی اما مازیار زارع مربی خاطره آورتر از مازیار زارع بازیکن بود و هست. مردم انزلی تیم را بیشتر از ستاره‌ها دوست دارند. مازیار به همراه رفیق دیرینه اش یعنی پژمان نوری هم برای تیم اسپانسر جور کردند و هم تیم را به لیگ برتر آوردند و چه اتفاقی بهتر از این؟ تیم پر افتخار فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور این فصل اگر چه در برخی از بازی‌ها شکست های سنگینی را تجربه کرد، اما نمی‌توان منکر شد با جوان‌ها و محدودیت‌های بودجه هیچ گاه در برابر تیم‌ها ضد فوتبال بازی نکرد و همواره تلاشش بر این بوده که فوتبال بازی کند. نمایش ملوان در برابر برخی از تیم‌های بزرگ هم تحسین بر انگیز بود؛ به خصوص تیم سپاهان. چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت و نشان داد شایسته تبدیل شدن به یک تیم بزرگ هست.

1795846

اما مازیار زارع خسته است. از اینکه همیشه باید خود و دوستان اطرافش به تیم ملوان توجه کنند. از مدیران شهر و استان کسی سراغ او و تیمش را نمی‌گیرند. می‌گویند مازیار و پژمان هستند و خیال ما راحت است. اشتباهات داوری این فصل در برخی از بازی‌ها امتیازات مهمی را از ملوان گرفت. اشتباهات که نه به زعم مازیار زارع بلکه از نگاه کارشناسان داوری علیه تیم ملوان تایید شد. اما دریغ از اینکه یکی بیاید و به سود تیم ملوان مصاحبه کند.

مازیار زارع مربی می‌تواند همانند مازیار زارع بازیکن به امید رسیدن به جایگاه‌های بهتر ملوان و انزلی را ترک کند و این حق طبیعی اوست. به این بهانه یعنی داشتن پیشنهاد، ترک ملوان قابل نقد نیست و یقینا انزلی چی ها خوشحال هم خواهند شد، ستاره ای از آنها در فوتبال باشگاهی بدرخشد اما اگر تصمیم به جدایی تنها به خاطر بی توجهی ها به ملوان است باید گفت آقای مازیار فوتبال خستگی نمی شناسد. چشم امید این ملوان به توست. به خصوص آن‌هایی که به روی سکوها می آیند و پرچم ملوان را رقص در می آوردند و از دقیقه یک تا 90 به عشق ملوان پایکوبی می کنند. الان وقت شانه خالی کردن نیست. ملوان این فصل و الان یازدهم است و می‌تواند با یازدهمی به کار پایان دهد اما به خوبی می دانیم ملوان و مازیار شایسته تجربه مقامی بهتر هستند، حتی حضور در نیمه بالای جدول. این همه توان ملوان و مازیار زارع نیست. آنوقت است که مازیار زارع در مربیگری قوی تر می شود و می تواند با تجربه ای بهتر به عنوان نماینده فوتبال انزی رهبری یک تیم جدید را برعهده بگیرد.

فوتبال خستگی نمی شناسد آبای!

دیدگاه‌ها