کد خبر : 1937394 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 11:53 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

رییس بایرن: آگزبورگ، دورتموند را ببرد جایزه می‌گیرد!

هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، در اقدامی جالب مدعی شد که اگر آگزبورگ برابر دورتموند به پیروزی برسد هدیه‌ای دریافت خواهد کرد.

رییس بایرن: آگزبورگ، دورتموند را ببرد جایزه می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در دیداری جذاب موفق شد پیروزی پر گلی را برابر شالکه به دست آورد تا همچنان با یک امتیاز بیشتر از دورتموند در صدر جدول بماند. 

این در حالی است که دورتموند هم شب گذشته موفق شد در دیدارش برابر مونشن گلادباخ با نتیجه 2-5 به پیروزی برسد تا همچنین به کسب مقام قهرمانی امیدوار باشد. 

1874914

حالا این تیم هفته آینده باید به مصاف آگزبورگ برود و بایرن مونیخ هم با لایپزیش دیدار خواهد کرد و در صورتی که دورتموند نتواند در این بازی پیروز شود و شاگردان توماس توخل برنده از زمین خارج شوند، جام قهرمانی یک هفته زودتر بار دیگر به این تیم خواهد رسید. 

هاینر در پاسخ به سوالی درباره احتمال دریافت جام قهرمانی پیش از پایان فصل و در بازی هفته آینده به اسپورت وان گفت:« اگر آگزبورگ هفته دیگر بتواند برابر دورتموند به پیروزی برسد، ما هدیه‌ای برای آنها ارسال خواهیم کرد.»
بایرن امیدوار است که بتواند فراز و نشیب چند هفته قبل را کامل پشت سر بگذارد و با پیروزی در دو بازی باقی مانده از بوندسلیگا باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها