کد خبر : 1937413 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 13:18 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

کومان:

لاپورتا به خاطر آبروی خودش دنبال مسی است

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، اظهارات جالبی را درباره شرایط باشگاه بارسلونا مطرح کرده است.

لاپورتا به خاطر آبروی خودش دنبال مسی است

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور کومان روی نیمکت بارسلونا چندان موفقیت آمیز نبود و او در نهایت از این باشگاه جدا شد و حالا بار دیگر هدایت تیم ملی هلند را برعهده دارد. 

این مربی هلندی در دوران حضورش در نوکمپ با شرایط دشوار بسیاری روبرو شد و مشکلات مالی و همچنین درگیری با بازیکنان بزرگ این تیم باعث شد که او روزهای خوبی را در این تیم سپری نکند. 

کومان حالا در گفتگو با یکی از برنامه‌های تلویزیون هلند به انتقاد از عملکرد مدیران بارسا روی آورده و در این باره اظهار داشت: «دیدن این که بارسا تصمیم به بازسازی ورزشگاهش گرفته واقعا باعث تعجب من شد. این که آنها در حالی که تا این حد بدهکار هستند چنین تصمیمی گرفته‌اند واقعا عجیب است. 

بازیکنان مدام باید پول و دستمزدی که حق‌شان است را از دست بدهند. آن‌ها مجبور هستند بپذیرند که قراردادهایی با مبالغ کمتر با این باشگاه ببندند، در حالی که در شرایط عادی دستمزد آنها بالاتر بوده است.»

1875234

او همچنین با اشاره به شایعات درباره بازگشت احتمالی مسی به بارسلونا گفت: «فکر نمی‌کنم که مسی به بارسا برگردد. لاپورتا می‌خواهد با بازگرداندن مسی آبرویش را حفظ کند چون او به عنوان مردی شناخته می‌شود که اجازه جدایی مسی را داد. 

سرخیو بوسکتس جدا خواهد شد و ماندن جوردی آلبا هم مشخص نیست و باید بدانیم که این دو نفر نزدیک‌ترین دوستان مسی هستند. شاید آن‌ها همگی به اینترمیامی بروند یا شاید هم همه با هم به باشگاهی در عربستان ملحق شوند.»

دیدگاه‌ها