کد خبر : 1937419 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 14:05 | 47.7K بازدید | 8 دیدگاه

این چه تقویم فشرده‌ای است؟

آنچلوتی: بله، حق را به گواردیولا می‌دهم

کارلو آنچلوتی از اعتراض پپ گواردیولا به برنامه ریزی لیگ برتر انگلیس حمایت کرد.

آنچلوتی: بله، حق را به گواردیولا می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز از ساعت 16.30 به وقت تهران در زمین اورتون به میدان خواهد رفت که بازی بسیار حساسی است. سیتی چهارشنبه باید بازی برگشت برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند و پپ گواردیولا در نشست خبری روز جمعه خود به اینکه چرا تیمش به جای شنبه باید یکشنبه به مصاف اورتون برود، اعتراض کرد. 

1873305

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی شب گذشته رئال برابر ختافه و در پاسخ به سوالی در مورد اعتراض پپ گفت: «او از تقویم و برنامه‌ریزی فشرده بازی ها گلایه کرد و من خودم نیز بارها به این قضیه اعتراض کرده ام. ما برای بازی رفت برابر سیتی کمتر از 72 ساعت استراحت داشتیم و حالا نوبت به سیتی رسیده است. من هم معتقدم تقویم بیش از اندازه فشرده است و در این هیچ بحثی نیست.»

کارلتو ادامه داد: «بله، من هم حق را به گواردیولا می‌دهم و بهتر بود آنها شنبه بازی می‌کردند. همانطور که بهتر بود یوفا بازی رفت را برای روز چهارشنبه تعیین می‌کرد و نه سه شنبه. اصلا درک نکردم چرا بازی ما روز سه شنبه برگزار شد. واقعیت این است که همه مربیان به این برنامه‌ریزی معترض هستند؛ همه. در آینده یک نفر باید کاری در این رابطه انجام دهد.»

دیدگاه‌ها