کد خبر : 1937434 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 15:45 | 30.4K بازدید | 20 دیدگاه

رئال به این فینال‌ها عادت دارد

سیتی خطرناک است، ولی ما به استانبول می‌رویم

امیلیو بوتراگنیو، از اسطوره‌های رئال، که مدیر ارتباطات باشگاه است، با خوشبینی از موفقیت رئال در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان حرف زد.

سیتی خطرناک است، ولی ما به استانبول می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه گذشته رئال مادرید در برنابئو برابر سیتی با تساوی 1-1 متوقف شد تا سرنوشت تیم فینالیست لیگ قهرمانان به بازی برگشت در اتحاد کشیده شود. دیداری که چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد. رئال با گل وینیسیوس پیش افتاده بود ولی کوین دی‌بروینه در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. در بازی رفت رئال برتری محسوسی داشت ولی نتوانست از امتیاز بازی در خانه به خوبی استفاده کند.

1873533

بوتراگنیو اما به صعود خوشبین است. او به خبرنگاران گفت: «این بازی یک فینال واقعی است و هر کاری خواهیم کرد تا به استانبول (محل برگزاری بازی فینال) برویم. سیتی خطرناک است و منتظر یک بازی بسیار پرتنش و سنگین هستیم، ولی من خوشبینم که راهی فینال خواهیم شد. برای این مهم باید بهترین نمایش فصل را در اتحاد ارائه دهیم. همه تیم را برای این بازی باانگیزه و مشتاق می‌بینم.»

1873503

ستاره شماره هفت سابق رئال ادامه داد: «در رئال بازیکنانی داریم که به بازی در چنین سطحی عادت دارند و می‌توانند فشارها را مدیریت کنند. می‌خواهیم شادی بزرگی را به هواداران هدیه بدهیم و باید توجه داشت که این یک نیمه نهایی بین دو تیم برتر حال حاضر اروپاست. جزئیات کوچک در این بازی تعیین کننده‌اند و باید باهوش باشیم.»

دیدگاه‌ها