کد خبر : 1937474 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 18:50 | 22.2K بازدید | 6 دیدگاه

کین و ویرا دوباره به جان هم افتادند! (عکس)

روی کین و پاتریک ویرا، اسطوره‌های منچستریونایتد و آرسنال، پیش از دیدار امشب توپچی‌ها مقابل برایتون در ورزشگاه امارات کری‌خوانی جالبی داشتند.

کین و ویرا دوباره به جان هم افتادند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روی کین و پاتریک ویرا، ستاره‌های گذشته منچستریونایتد و آرسنال، در آستانه دیدار امشب توپچی‌ها مقابل برایتون به عنوان دو کارشناس شبکه اسکای در استادیوم امارات، محل برگزاری، این مسابقه مقابل دوربین قرار گرفتند.

اما صحبت‌های ویرا و روی کین که قرار بود درباره بازی امشب آرسنال باشد خیلی زود به کری‌خوانی آنها درباره رقابت سال‌های گذشته دو تیم منچستریونایتد و آرسنال تبدیل شد. ویرا این کری‌خوانی را آغاز کرد و رو به دوربین گفت قهرمانی با آرسنال در لیگ برتر در سال 2002 به این خاطر برایش شیرین‌تر است که توپچی‌ها این قهرمانی را در اولدترافورد به دست آوردند.

1875343

ویرا در صحبت‌های خود گفت: "شکی نیست که قهرمانی می‌تواند خیلی شیرین بشود. به خصوص اگر به اولدترافورد بروید و قهرمانی‌تان را آنجا قطعی کنید. آن سال این باعث شد قهرمانی برای ما شیرین‌تر بشود".

روی کین که از این کنایه بی‌مقدمه پاتریک ویرا جا خورده بود در اولین واکنش به ستاره سابق آرسنال نگاه کرد و به نشانه تاسف سر تکان داد. ستاره سابق یونایتد سپس رو به دوربین گفت: "پاتریک قبل از اینکه پخش زنده شروع بشود با من خیلی خوب بود ولی حالا ببینید، به محض اینکه جلوی دوربین آمدیم شروع کرد!"

1875345

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت سال‌های رقابت او با پیراهن یونایتد مقابل ویرا با پیراهن آرسنال را روزهای درخشانی می‌داند که دلش برای تجربه دوباره‌شان تنگ شده است. روی کین گفت: "فوق‌العاده بود. دلم برای آن روزهای خیلی خیلی تنگ شده. بازی‌ها و رقابت‌های سخت و شدید، بازی‌های باکیفیت و البته سرعت بالای بازی‌ها. ما یونایتدها هر وقت که با آرسنال بازی داشتیم مسابقه با آنها برایمان حیاتی بود و اگر می‌خواستیم دست‌مان به جام برسد باید شکست‌شان می‌دادیم. راستش را بخواهید آن روزها واقعا بی‌نظیر بود".

در ادامه برنامه روی کین به شوخی با پاتریک ویرا ادامه داد و گفت می‌خواهد بار دیگر با او در زمین اتحاد رقابت سرسختانه داشته باشد. ستاره سابق یونایتد سپس وانمود کرد که در حال مبارزه مشت‌زنی با ویراست. این حرکت روی کین حتی عوامل صحنه پخش زنده اسکای را به خنده انداخت.

1875344

دیدگاه‌ها