کد خبر : 1937481 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 19:44 | 75.7K بازدید | 26 دیدگاه

پاسخ مثبت پپ به هالند: باشه، تعویضت می‌کنم! (عکس)

در نیمه دوم دیدار منچسترسیتی و اورتون، ارلینگ هالند، به کنار خط رفت و از سرمربی‌اش خواست تا او را تعویض کند. گواردیولا بلافاصله با درخوست این ستاره نروژی موافقت کرد.

پاسخ مثبت پپ به هالند: باشه، تعویضت می‌کنم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هلند، مهاجم نروژی منچسترسیتی، امشب در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل اورتون بار دیگر گلزنی کرد تا رکورد درخشان گلزنی‌هایش در این فصل افزایش یابد.

در این بازی ایلکای گوندوگان دو گل و هالند یک گل برای سیتی به ثمر رساندند. اما در نیمه دوم مسابقه که سیتی با برتری 3-0 پیش افتاده بود درخواست هالند از سرمربی سیتی و واکنش گواردیولا به این درخواست جالب توجه بود.

هالند که متوجه شد سرمربی‌اش قصد دارد دست به چند تعویض بزند و جک گریلیش و برناردو سیلوا در حال آماده شدن برای ورود به زمین هستند به سمت خط کناری رفت و شروع به صحبت با پپ گواردیولا کرد.

1875359
1875360

ارلینگ هالند از گواردیولا خواست او را تعویض کند و اجازه بدهد 15 دقیقه باقی‌مانده از بازی را روی نیمکت بنشیند تا برای دیدار حساس این هفته مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ با خطر مصدومیت مواجه نشود. گواردیولا ابتدا از این درخواست هالند جا خورده بود، اما بعد از چند ثانیه سرش را به علامت موافقت تکان داد و با تغییر در نقشه اولیه خود گوندوگان و هالند را از زمین بیرون کشید تا گریلیش و برناردو به جای آنها وارد میدان شوند.

1875361
1875362

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ممکن است هالند به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرده باشد اما منابع نزدیک به باشگاه معتقدند هالند مشکلی ندارد و علت درخواستش از پپ این بوده که با قطعی بودن پیروزی مقابل اورتون از زمین بیرون بیاید تا در همان 15 دقیقه پایانی با احتمال مصدومیت مواجه نشود.

1875363

دیدگاه‌ها