کد خبر : 1937485 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 20:07 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

فقط بازی بعدی؛

پاسخ تکراری سرمربی شهداب به یک سوال

محمدرضا تندروان می‌گوید با وجود تفاوت سطح شهداب با نماینده افغانستان، شاگردانش نباید خود را از پیش برنده بدانند و آنها فقط به بازی بعدی فکر می‌کنند.

پاسخ تکراری سرمربی شهداب به یک سوال

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد بعد از اولین بازی شاگردانش در جام باشگاه‌های آسیا مقابل گاز عراق پاسخگوی سوالات بود و در ابتدا گفت: ابتدا تبریک می‌گویم به مجموعه شهداب و بازیکنانی که امروز واقعا پرتلاش ظاهر شدند و توانستیم یک پیروزی شیرین داشته باشیم چون گاز عراق پرمهره است و چهارتا بازیکن خارجی دارد و در این چند روز چالش ما شناسایی و آنالیز آنها بود. بازی اول تورنمنت همیشه بازی سختی است چون شناخت کافی نیست و بازی‌های بعدی آنالیزهای بهتری خواهیم داشت. تمرکز ما روی خودمان بود و در نهایت توانستیم در بحث دفاعی تیم گاز عراق را کنترل کنیم.

ویدئو: 300680

سرمربی شهداب در مورد ادامه مسابقات گفت: مسابقات پرفشار است و همه پرقدرت آمده‌اند و از بازیکنان خارجی زیادی برخوردارند. قدم به قدم جلو می‌رویم و فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم و امیدوارم که فردا هم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.

تندروان در مورد حریف بازی بعدی‌شان بیان کرد: تفاوت‌های زیادی در سطح بازی ما با تیم افغانستان هست ولی این ذهنیت باید باشد که ما باید به زمین برویم و اکشن‌های والیبال را اجرا کنیم تا پیروز بشویم. از پیش برنده بودن همیشه برای تیم آفت است و امیدوارم در کمتر از ۲۴ ساعت آینده ریکاوری خوبی کنیم و فردا هم بازی خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها