کد خبر : 1937500 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 21:30 | 57.3K بازدید | 25 دیدگاه

آرتتا دیگر قهرمان نشدن را باور کرد

دو بازی نه، فقط یک بازی دیگر مانده پپ!

شکست آرسنال مقابل برایتون باعث شد پپ گواردیولا و منچسترسیتی برای قطعی کردن قهرمانی‌شان در لیگ برتر تنها به یک پیروزی نیاز داشته باشند.

دو بازی نه، فقط یک بازی دیگر مانده پپ!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا امروز در ورزشگاه گودیسون پارک بعد از پیروزی درخشان 3-0 منچسترسیتی مقابل اورتون رو به اندک هواداران سیتی که از شهر منچستر به بندر لیورپول رفته بودند تا این بازی را تماشا کنند کرد و با نشان دادن دو انگشت دستش فریاد زد: "فقط دو تا، فقط دو تا."

پپ به هواداران سیتی اشاره می‌کرد که فاصله تیم‌شان با قهرمانی تنها دو پیروزی در هفته‌های آینده است. اما سرمربی منچسترسیتی با این حساب چنین ادعایی کرد که آرسنال، رقیب سرسختش در این فصل، چند ساعت بعد در خانه خودش برایتون را مغلوب خواهد کرد.

1875352

آرسنال کاری کرد جشن پپ زودتر ممکن شود
اما آرسنال امشب در ورزشگاه امارات دست‌ها را مقابل برایتون و تیم سرحال روبرتو دی‌زربی بالا برد تا رویای قهرمانی‌اش عملا همینجا به پایان برسد. شب کابوس‌وار آرسنالی‌ها با شکست 3-0 به پایان رسید. به این ترتیب پپ و تیمش حالا برای در آغوش گرفتن جام قهرمانی لیگ برتر تنها یک پیروزی فاصله دارند.

1875404
1875399

سیتی هفته آینده با این انگیزه به میدان می‌رود که با کسب یک پیروزی سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد. دیداری که در زمین خودی مقابل چلسی برگزار خواهد شد.

سیتی حالا به دنبال سه‌گانه است
البته منچسترسیتی پیش از آن بازی یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز دیگر هم در پیش دارد: دیدار با رئال مادرید در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا. سیتی در بازی رفت در برنابئو به تساوی 1-1 رسیده و سرنوشتش در این تورنمنت به بازی برگشت بستگی دارد. گواردیولا و تیمش نه تنها فاصله کمی با قهرمانی در لیگ برتر دارند امیدشان به قهرمانی در چمپیونزلیگ و قهرمانی در جام حذفی بالا است تا با فتح سه‌گانه یک فصل رویایی را به پایان برسانند.

1875363

گواردیولا ممکن است یک روز زودتر قهرمان شود
جالب اینجا است که سیتی به دلیل اختلاف تفاضل گل قابل توجه به آرسنال حتی ممکن است در سه بازی باقی‌مانده از لیگ برتر با کسب دو امتیاز هم قهرمان شود. اما سیتی هفته آینده در صورت شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست بدون توجه به نتیجه‌ای که در بازی خود کسب خواهد کرد به قهرمانی می‌رسد. دیداری که روز شنبه و یک روز پیش از دیدار سیتی و چلسی برگزار خواهد شد. آرسنال آن روز اگر مثل امروز دست‌ها را بالا برده و شکستی دیگر مقابل فارست متحمل شود سیتی را یک روز زودتر به قهرمانی خواهد رساند.

1875407
1875398

دیدگاه‌ها