کد خبر : 1937516 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 23:06 | 30.4K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره‌های زیادی را از دست خواهیم داد

خبر نگران‌کننده دی‌زربی بعد از برد آرسنال

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، تیمش را مستحق پیروزی 3-0 مقابل آرسنال دانست.

 خبر نگران‌کننده دی‌زربی بعد از برد آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، برایتون دست به کار بزرگی زد و موفق شد آرسنال را با نتیجه 3-0 شکست داده و از کورس قهرمانی خارج کند. این تیم با کسب پیروزی امشب 58 امتیازی شده و تا رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد. روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون در پایان این دیدار تاکید کرد که تیمش مستحق پیروزی بود.

او گفت: "ما باید ذهنیت خود را تقویت کنیم چرا که به انجام سه بازی در هفته عادت نداریم. ما 4 روز بعد از یک پیروزی فوق‌العاده مقابل یونایتد در برابر اورتون بازی خوبی انجام ندادیم ولی امروز باز هم توانستیم همان تیمی باشیم که باید باشیم."

سرمربی برایتون یک خبر نگران کننده هم برای هواداران این تیم داشت: "با توجه به عملکرد خوبی که داشتیم مطمئناً فصل آینده ستاره‌هایی را از دست خواهیم داد، شاید مویزس کایسدو و الکسیس مک آلیستر جزو این خروجی‌ها باشند. در چنین شرایطی ما هم باید خود را آماده جذب بازیکنان خوب دیگری کنیم."

دی زربی در مورد توانایی برخی از ستاره‌های تیمش برای بازی در تیم‌های بزرگ تردید دارد: "در مورد بازیکنانی مثل کائورو میتوما و پرویس استوپینیان بهترین تصمیم ادامه کار در برایتون است. نمی‌دانم آیا آنها آماده بازی برای تیم‌های بزرگ هستند یا نه."

دیدگاه‌ها