کد خبر : 1937545 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 07:00 | 8.9K بازدید | 18 دیدگاه

در عوض دوستان خوبی پیدا کردم

جعفری: قرار نبود بقا هدف مس کرمان باشد

هافبک مس کرمان می‌گوید از حضور در کرمان تجارب زیادی اندوخته است.

جعفری: قرار نبود بقا هدف مس کرمان باشد

به گزارش ورزش سه، ملوانی‌ها معتقد هستند مس کرمان در دیدار برابر آن‌ها فقط دفاع کرد. فرزاد جعفری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و به خبرنگار ما گفت: تمام برنامه ما این بود گل نخوریم. با توجه به بازی‌های گذشته که گل دریافت می‌کردیم این بازی ساختار دفاعی را منظم تر کردیم و خدا را شکر توانستیم کلین شیت کنیم نظر ملوانی‌ها قابل احترام است ولی هر تیمی فلسفه ای دارد. ما دستورات تاکتیکی را انجام دادیم یک توپ به تیر دروازه زدیم یک تک به تک داشتیم اما موقعیت چندانی به ملوان ندادیم ما دفاعی بازی کردیم ولی موقعیت گل داشتیم اما ملوان که دفاعی کار نکرد پس چرا موقعیت گل نداشت؟

او در مورد خطای بازگیر به روی خودش عنوان کرد: یک در مقابل یک توپ را از او گرفتم پایش ناخودآگاه به گردن من خورد و یک لحظه انگار نفسم قطع شد و فکر کنم دکتر حیدری که جا دارد تشکر کنیم که تمرکز لازم را داشت اما در آن صحنه چون پشت دوستمان بود ندید و من هم از کوره در رفتم و همانجا هم از داور عذرخواهی کردم.

1799931

این بازیکن در مورد احتمال بقای مس کرمان نظرش را اینگونه بیان کرد: همه چیز دست خودمان است و مقابل تیم‌های بالای جدول بهتر بازی می‌کنیم این بازی هم خانگی است امیدوارم هوادران حمایت کنند سپاهان هم تیم فوق العاده ای است ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و باید سرنوشتمان را خودمان رقم بزنیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که پشیمان نیست نیم فصل از هوادار به مس کرمان آمد و الان در شرایط سخت بقا است افزود: من که به کرمان آمدم فکر می‌کردم تیم رتبه تک رقمی بگیرد اما نشد و مطمئنم این تجربه به آینده فوتبالی ام کمک می‌کند.این هم یک چالش است بعضی اوقات در شرایطی قرار می‌گیری که تجربه‌های سختی پیدا کنی این جا هم دوستان خوبی مثل آقا فرزاد و ‌بچه‌ها پیدا کردم. قرار نبود به بقا فکر کنیم اما یکسری اتفاقات افتاد که به تیم ضربه زد ولی از زمانی که دکتر قرایی آمد سعی کردیم تیم یکدست شود و برخی حواشی از تیم بیرون رفته. الان شرایط خیلی خوب شده و امیدوارم بچه‌ها تمام هم و غم شان را بگذارند که اتفاقات خوبی بیفتد .

دیدگاه‌ها