کد خبر : 1937589 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 11:32 | 31.3K بازدید | 17 دیدگاه

او سزاوار احترام است؛

لیزارازو: از رفتاری که با مسی داریم خجالت می‌کشم

بیسنته لیزارازو، اسطوره فوتبال فرانسه، از برخورد هواداران پاری سن ژرمن با لیونل مسی انتقاد کرد.

لیزارازو: از رفتاری که با مسی داریم خجالت می‌کشم

به گزارش ورزش سه، سفر بدون مجوز لیونل مسی به عربستان و غیبت او در تمرینات پاری سن ژرمن اعتراض شدید هواداران این تیم را در پی داشت و ناراحتی آنها به حدی بود که حتی پس از بازگشت این فوق ستاره آرژانتینی به ترکیب پی‌اس‌جی هم توسط هواداران هو شد.

لیزارازو در اظهاراتی که توسط لو اسپورت 10 منتشر شد، گفت: از نحوه برخورد با مسی شرمنده هستم. او فصل فاجعه‌باری را پشت سر نگذاشت. او 15 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد.

او با اشاره به افت لیونل مسی پس از جام جهانی بیان کرد: بله، البته او پس از جام جهانی افت کرده است، اما ما در مورد بهترین یا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ صحبت می‌کنیم. ما نمی‌توانیم با او به عنوان یک بازیکن عادی رفتار کنیم. ما نمی‌توانیم اینطور با آن رفتار کنیم.

1875106

لیزارازو ادامه داد: مشکل پی‌اس‌جی این است که اکثر بازیکنان از بین می‌روند و به غیر از امباپه که همیشه موفق می‌شود، بازیکنان زیادی هستند که با شرایط و جو آنجا خراب شده‌اند.

وی در پایان گفت: مشکل از بازیکنان نیست، بلکه از محیط است و این یک الزام است که باید روز به روز آن را مطالبه کنیم. تقصیر مسی نیست. به نظر من او سزاوار احترام بیشتری است.

دیدگاه‌ها