کد خبر : 1937608 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 13:10 | 46.1K بازدید | 24 دیدگاه

آقای آندره کروات جدیدت را بزن و فدای سرت

گلایه کنایه‌آمیز مدیر پرسپولیسی به استراماچونی

محمد رویانیان کنایه تندی نسبت به پرداخت بدهی چند میلیون دلاری استراماچونی و بی‌توجهی به طلبش از پرسپولیس داشته است.

گلایه کنایه‌آمیز مدیر پرسپولیسی به استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل اسبق پرسپولیس همچنان درگیر پرونده‌ی مربوط به دریافت مطالبات خود بابت دوران حضور در این باشگاه که با فروش منزل مسکونی‌اش همراه بوده، قرار دارد.

رویانیان که برای پرداخت پرونده مطالبات علی دایی که این باشگاه را با چالش مواجه کرده بود، مجبور شده بود منزل مسکونی‌اش را به عنوان سند ضمانت دریافت وام قرار دهد. آن‌ها این طلب را پرداخت کردند اما به دلیل تاخیر در پرداخت قسط مدنظر، منزل مسکونی و شخصی رویانیان از وی گرفته شد و او در ادامه نتوانسته مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کند و این روزها اجاره نشین شده است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در صحبت‌هایی کنایه آمیز به این موضوع پرداخته و در گفتگویی که با ایسنا داشته، با اشاره به تلاش برای پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال گفته: من که پول خاصی نداشتم و یک نظامی بودم اما از جیبم هزینه کردم. اکنون هم یک حقوق نظامی دارم اما آن موقع به خاطر پرسپولیس خانه خودم را فروختم. طلب ما هم بعد از آن ماند و ماند... استراماچونی ۱۴ مسابقه روی نیمکت استقلال نشست و آن مقدار طلب را گرفت. دل چند میلیون طرفدار یک باشگاه را شکست و از آسیا حذف شد. کل دولت و تشکیلاتش هم نتوانستند کاری کنند. ما ایرانی و بچه این آب و خاک هستیم. نمی‌گویم سربازم، جانبازم، پاسدارم؛ به عنوان شهروند ساده ایرانی ۹ سال است که نه تنها خسارت پولم را نمی پردازند، بلکه اصلش را هم پرداخت نمی‌کنند.

رویانیان با اشاره به اینکه بعد از 9 سال موفق به دریافت مطالبات خود نشده است، گفت: هنوز طلبم را از پرسپولیس نگرفته‌ام. حکم قضایی را خیلی وقت پیش (یک سال قبل) گرفتم. نمی‌دانم این چه سیستمی است؟ چرا ما خودمان را قبول نداریم اما خارجی‌ها را قبول داریم؟ من مستاجرم اما فدای سر آقای استراماچونی! کروات جدیدش را بزند و خداراشکر! من مستاجر باشم عیبی ندارد.

پول مرا ۹ سال ندادند و اشکالی ندارد، فدای سرتان، سر استراماچونی سلامت! کروات استراماچونی سر موقع خریداری شود، پول هتلش و پول کالدرون به موقع پرداخت شود. هم‌چنین پول ویلموتس و رادووشوویچ داده شود. غصه نخورند و امیدوارم آب در دل‌شان تکان نخورد. پول‌شان را می‌گیرند، طلبکار هم هستند، امتیاز هم کسر می‌کنند و تیم‌های‌مان را از آسیا حذف می‌کنند. این همه بلا هم سر استقلال آوردند. ما مستاجر باشیم و هیچ چیزی نداشته باشم مهم نیست! این سیستم ماست.

دیدگاه‌ها