کد خبر : 1937625 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 24.9K بازدید | 7 دیدگاه

او بیشتر از من دوست دارد بماند

خبر خوش لاپورتا به هواداران در مورد ژاوی

خوان لاپورتا در مصاحبه با TV3 کاتالونیا گفت که هیچ مشکلی برای تمدید با ژاوی ندارند و او ادامه خواهد داد.

خبر خوش لاپورتا به هواداران در مورد ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا این روزها خوشحال‌ترین رئیس دنیاست. بارسلونا دیشب قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد و این بدون شک بدون مدیریت درست او امکانپذیر نبود. در تابستان گذشته او با فعال کردن چهار اهرم مالی توانست چند بازیکن خوب برای بارسا بخرد و با هدایت خوب ژاوی این تیم پس از چهار سال قهرمان لالیگا شد.

1875646

لاپورتا در مورد تمدید با ژاوی گفت: «مشکلی از این بابت نداریم. او متعلق به بارسلوناست و به خوبی شرایط باشگاه را درک می‌کند. او شایسته بیشترین ستایش‌هاست. ما هنوز در مرحله گذار هستیم و او به خوبی توانسته تیم را در چنین شرایطی هدایت کند. ژاوی می‌خواست مربی بارسا شود و حالا بیشتر از من دوست دارد ادامه دهد. بین او و پپ گواردیولا نقاط مشترک زیادی وجود دارد.»

رئیس در مورد فعالیت‌های بارسا در انتقالات تابستانی گفت: «در این مورد برنامه‌ریزی کرده ایم. اگر لالیگا مجوز مالی لازم را بدهد، تیم را در همه پست‌ها تقویت می‌کنیم. همه بازیکنان دنیا دوست دارند به بارسلونا بیایند و این فاکتور مهمی است.»

1868860

رئیس در مورد وضعیت آنسو فاتی و گاوی گفت: «همه چیز در مورد فاتی به کادر فنی بستگی دارد. اگر او را بخواهند، با ما خواهد ماند ولی ما روی او حساب می‌کنیم. در مورد تمدید با گاوی رنج نکشیدم، در روزهایی که تمدید او به مشکل خورده بود، ترسم از این بود که روی روحیه اش در میدان اثر منفی بگذارد.»

تبریک قهرمانی خاویر تباس (رئیس لالیگا): «قابل درک بود. در هر صورت او رئیس لالیگاست. من هم مثل او معتقدم لالیگا بهترین و رقابتی‌ترین لیگ دنیاست.»

دیدگاه‌ها