کد خبر : 1937626 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 6.4K بازدید | 8 دیدگاه

مارتین کیون: گزارش‌های تلویزیون ضد آرسنال است

مارتین کیون، مدافع سابق آرسنال، از شبکه اسکای اسپورتس انتقاد کرد و گفت، گری نیول و مارتین تایلر، منتقدهای اسکای، به ضرر آرسنال حرف می‌زنند.

مارتین کیون: گزارش‌های تلویزیون ضد آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها روز گذشته در بازی با برایتون تن به شکست سنگین 3 بر 0 دادند و اکنون چهار امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین دارند، در حالی که یک بازی بیشتر انجام داده‌اند. به این ترتیب، سیتی می‌تواند در مسابقه بعدی خود، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

باخت آرسنال برابر برایتون از شبکه اسکای پخش شد و نویل و تایلر مفسر و گزارشگر آن بودند. کیون که با آرسنال سه بار قهرمان لیگ برتر شده و خودش مفسر شبکه "بی تی اسپورتس" است، گفت: «تیم گزارش بازی چقدر می‌تواند سوءگیرانه حرف بزند. راستش ترسناک است!»

1875648

اسطوره توپچی‌ها ادامه داد: «مارتین تایلر یک حرفه‌ای عالی است اما اصلا نمی‌تواند پنهان کند که برد آرسنال می‌تواند اذیتش کند. صادقانه بگویم! می‌دانیم که نویل مشکل دارد... مارتین گزارشگر درجه یکی است ولی اسکای! لطفا، دیگر او را برای بازی‌های آرسنال نگذار، شنیدن حرف‌هایش واقعا سخت است.»

کیون بار دیگر تاکید کرد: «هواداران آرسنال را روی خط بیاورید. آن‌ها هستند که باید به این گزارش گوش کنند. فقط 60 هزار نفر توی ورزشگاه هستند. اما میلیون‌ها نفر داخل خانه دارند مسابقه را می‌بینند. از آن‌ها بپرسید چه فکری می‌کنند.» 
وقتی از او پرسیده شد، به نظرش آیا گزارشگر بازی ضد آرسنال بوده؟ دوباره تاکید کرد: «بله، به نظر من این طوری است.»

دیدگاه‌ها