کد خبر : 1937643 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 16:12 | 13K بازدید | 5 دیدگاه

مشکل عجیب در بازی موناکو: آب نداریم

بازی موناکو با لیل در این هفته از لیگ یک فرانسه با یک مشکل غیرمنتظره روبرو بود: کمبود آب در منطقه.

مشکل عجیب در بازی موناکو: آب نداریم

به گزارش "ورزش سه"، موناکو با مشکل کم‌آبی روبرو است و به همین دلیل، شهرداری قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد مصرف آب وضع کرده که بنا بر آن، مسئولان ورزشگاه استادو لویی دوم اجازه ندارند بین ساعت هشت صبح تا هشت شب به چمن ورزشگاه آب بدهند.

تاثیر این کار بر کیفیت زمین مشهود بوده و زمین خشک باعث کند شدن مسابقات در ورزشگاه خانگی موناکو شده است. به این ترتیب، وضعیت بازی به سود تیمی پیش می‌رود که در حال دفاع است.

پائولو فونسکا، مربی لیل، بعد از تساوی بدون گل این تیم در زمین استادو لویی دوم مقابل موناکو، به شدت از کیفیت پایین چمن ورزشگاه انتقاد کرد: «نمی‌دانم چرا به زمین آب نداده بودند. وضعیت بازی خوب نبود. تمام طول فصل روی زمین‌های درجه یکی بازی کرده‌ایم، اما غیرممکن است روی زمینی مثل این بتوانی با سرعت بازی کنی.»

فونسکا ادامه داد: «سازمان لیگ اگر دنبال بازی دیدنی است، باید قوانینش را بازبینی کند. در چنین شرایطی، کار برای تیمی که دارد دفاع می‌کند، راحت‌تر است.» آنخل گومز، هافبک سابق منچستریونایتد هم گفت: «باید خودمان را با زمین وفق می‌دادیم و کمی متفاوت بازی می‌کردیم.»

در سوی مقابل، فیلیپ کلمنت، مربی موناکو هم از خشکی زمین ناراضی بود و گفت برنامه‌هایش به هم ریخته است: «من هم از اینکه قبل از مسابقه به زمین آب نداده بودند، غافلگیر شدم. این تصمیم دولت بود و من هم راضی نیستم، چون می‌خواستم تیمم سریع‌تر بازی کند، اما در منطقه فعلا با مشکل آب روبرو هستیم. سعی کردیم فرصت ایجاد کنیم اما شرایط زمین به نفع ما هم نبود.»

دیدگاه‌ها