کد خبر : 1937652 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 16:41 | 26.2K بازدید | 8 دیدگاه

تصاویر باورنکردنی از گرگان، تبدیل غم به شادی! (عکس)

تیم شهرداری گرگان سه روز بعد از شکست مقابل الریاضی در فینال سوپرلیگ غرب آسیا، با حمایت هوادارانش به فینال لیگ برتر راه یافت.

تصاویر باورنکردنی از گرگان، تبدیل غم به شادی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شهرداری گرگان در بازی نخست فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با اتفاقات ناگواری همراه بود و جدا از شعارهایی که علیه مدیریت این باشگاه و حتی بازیکنان در لحظات پایانی شنیده شد، درگیری روی سکوها به سقوط یکی از تماشاگران از طبقه دوم به کف سالن بسکتبال آزادی منجر شد.

اما به نظر می‌رسد گرگانی‌ها با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه خیلی خوب توانستند خودشان را جمع و جور کنند و برای بازی سوم نیمه نهایی لیگ برتر آماده شوند.
عصر دیروز شهرداری گرگان با برتری در سومین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل پالایش نفت آبادان، فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد و شاگردان مهران حاتمی در یک جو فوق‌العاده با هواداران خود این پیروزی را جشن گرفتند.

تبدیل کردن غم به شادی طی سه روز و برپایی یک جشن بزرگ در گرگان از جمله اتفاقات جالبی بود که برای گرگانی‌ها در روزهای اخیر رقم خورد.

حالا آنها دو فینال بزرگ را در پیش دارند؛ اول بازی دوم با الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا و بعد دیدار با برنده مسابقه ذوب آهن و کاله مازندران در فینال لیگ برتر. 

1875684
1875685
1875686

عکس‌ها: تسنیم

دیدگاه‌ها