کد خبر : 1937653 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 16:43 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی کاپیتان بارانی برابر مس کرمان

کاپیتان باتجربه ملوان بندرانزلی می‌توانست با گل خود اما و اگرهای سقوط را تغییر دهد که با بدشانسی از این مهم ناکام ماند.

بدشانسی کاپیتان بارانی برابر مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بعد از شکست پرگل خانگی مقابل مس رفسنجان انگیزه زیادی داشت تا مقابل دیگر تیم کرمانی به نتیجه مطلوبی دست یابد. آنها در این جدال فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که گلر جوان و جویای نام مس کرمان البته مانع از آن شد.

یکی از موقعیت‌های مناسبی که ملوان در این بازی داشت با شوت دیدنی و زاویه‌دار صادق بارانی بود؛ هافبک باتجربه ملوان در اواخر بازی با ضربه‌ای محکم دروازه مس را هدف قرار داد که با بدشانسی توپش با برخورد به تیرک دروازه، راهی اوت شد و یک حسرت بزرگ را برایش در پی داشت.

بارانی که دومین فصل حضورش در ملوان را با توجه به خدمت سربازی‌اش پشت سر می‌گذارد، در فصل گذشته تاثیر زیادی در دستیابی به سهمیه صعود این تیم داشت. او اکنون در بازی پایانی خود با این تیم باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار گیرد و این در حالی است که آینده‌اش برای ادامه همکاری با این تیم نامشخص است و باید دید این بازی پایانی وی برای انزلی‌چی‌ها خواهد بود یا خیر.

با این حال شوت دیدنی بارانی می‌توانست معادلات را در منطقه سقوط با اما و اگر همراه کند و در صورتی که مس در این جدال شکست می‌خورد، کار آنها در بازی پایانی و در رقابت با نفت آبادان برابر فرار از سقوط سخت‌تر می‌شد.

دیدگاه‌ها