کد خبر : 1937662 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 17:25 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

تونالی: میلان باید دوباره شیاطین سرخ و سیاه بشود

ساندرو تونالی، ستاره میلان، در آستانه دربی اروپایی برگشت و جدال با اینتر می‌گوید روسونری باید با تمام قوا برای برگرداندن شکست در بازی رفت و صعود به فینال تلاش کند.

تونالی: میلان باید دوباره شیاطین سرخ و سیاه بشود

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه برگزاری دیدار دو تیم همشهری میلان و اینتر در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساندرو تونالی، ستاره روسونری، به همراه سرمربی این تیم، استفانو پیولی، در نشست خبری شرکت کرد.

میلان بازی رفت را با نتیجه 2-0 شکست خورده و برای جبران شکست دو گله مقابل اینتر فردا کاری دشوار در پیش دارد.

پیولی معتقد است میلان برای موفق شدن در دربی اروپایی فردا باید به شرایطی برگردد که همیشه از میلان در ذهن‌ها بوده است. او از میلان قدرتمند با صفت "شیاطین سرخ و سیاه" یاد کرده و می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش فرداشب باید شایسته این لقب باشند.

1875704

صد در صد کافی نیست، باید بیشتر تلاش کنیم
ما باید بیشتر از 100 درصد تلاش کنیم. این بازی از هر چیز دیگری مهمتر است و دشوارترین بازی ما خواهد بود. ما در حالی وارد زمین می‌شویم که دو گل از حریف عقب هستیم و باید با تلاش بالاتر از صد در صدی نتیجه را برگردانیم و به فینال برویم. میلان باید دوباره شایسته لقب شیاطین سرخ و سیاه بشود.

تجربه شکست در بازی رفت
خوردن دو گل در عرض سه دقیقه خیلی دردناک است. به خصوص چون نتوانستیم در نیمه دوم گل بزنیم، خیلی بیشتر عصبانی و ناراحت شدیم.

آیا میلان واقعا به صعود به فینال باور دارد؟
بله، من شخصا خیلی باور دارم. چه اتفاق درخشانی خواهد بود. اگر حتی یک گل بزنیم شرایط به کل عوض می‌شود و شاهد بازی متفاوتی خواهیم بود. باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و با جان و دل برای این پیراهن سنگ تمام بگذاریم.

انتظار از هواداران میلان
آنها برای ما فوق‌العاده مهم هستند و در روزهای خوب و روزهای بد کنارمان هستند. آنها دیروز این را ثابت کردند که در کنار ما هستند. ما عاشق هواداران هستیم. همه با اتحاد می‌خواهیم در یک جهت حرکت کنیم: در جهت سربلندی میلان.

دیدگاه‌ها