کد خبر : 1937664 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 17:30 | 26.9K بازدید | 27 دیدگاه

سه آقای گلی از ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳

رکورد فوق‌العاده اولونگا در گلزنی (عکس)

ستاره کنیایی الدحیل سومین آقای گلی خود در چهارمین فصل متوالی را به دست آورد.

رکورد فوق‌العاده اولونگا در گلزنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که میشل اولونگا موفق شد با نمایش استثنایی در آخرین بازی فصل مقابل الشمال و رساندن تیمش به عنوان قهرمانی، به یک جایزه ویژه انفرادی هم دست پیدا کند و در همین مسابقه به آقای گلی هم برسد.

میشل اولونگا فصل گذشته با وجود اینکه قهرمانی لیگ ستارگان قطر را همراه با الدحیل تجربه نکرد، اما توانست با زدن ۲۴ گل در ۲۰ مسابقه و فاصله ۹ گله با آندره آیو، به آقای گلی این رقابت‌ها دست پیدا کند که در این فصل هم دوباره توانست کفش طلای فوتبال قطر را به خود اختصاص بدهد.

این ستاره کنیایی که همواره در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های ایرانی درخشش ویژه‌ای داشته، در تمام ۲۲ بازی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر به میدان رفت که تا قبل از دیدارهای هفته پایانی در تعداد ۱۸ گل با عمر السومه، مهاجم سوری العربی برابر بود، اما در آخرین بازی با یک عملکرد بی‌نظیر به آقای گلی دست یافت.

1875705

اولونگا در آخرین مسابقه فصل مقابل الشمال ۴ گل در جریان پیروزی و شب قهرمانی الدحیل به ثمر رساند تا ۲۲ گله شود و با سه گل زده بیشتر نسبت به عمر السومه، برای دومین فصل متوالی به آقای گلی در لیگ ستارگان قطر برسد.

این مهاجم ۲۹ ساله کنیایی که تجربه بازی در لالیگا و باشگاه خیرونا را دارد، پیش از حضور در الدحیل و زمان عضویت در کاشیوا ژاپن نیز به آقای گلی دست یافت و در فصل ۲۰۲۰ با زدن ۲۸ گل در ۳۲ مسابقه جی‌لیگ، کفش طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها