کد خبر : 1937678 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 18:46 | 21.3K بازدید | 16 دیدگاه

توز: از انگلیس به خاطر جنگ با آرژانتین بدم می‌آید

کارلوس توز، ستاره سابق آرژانتینی منچستریونایتد و منچسترسیتی، می‌گوید در دوران حضور در این کشور به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کرده، چرا که از جنگ فالکلند بین آرژانتین و انگلیس خاطره بدی داشته است.

توز: از انگلیس به خاطر جنگ با آرژانتین بدم می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس توز، ستاره سابق آرژانتینی، که این روزها 39ساله است در سال 2021 با فوتبال خداحافظی کرد. او فوتبالش را از همان جا که آغاز کرده بود به پایان رساند و به عنوان اسطوره بوکاجونیورز با پیراهن این تیم خداحافظی کرد.

اما توز سابقه چندین سال درخشش در فوتبال انگلیس را داشت و در این کشور پیراهن تیم‌های وستهم، منچسترسیتی و منچستریونایتد را به تن کرد. انتقال او از سیتی به یونایتد در سال 2009 به تنش شدیدی بین این دو تیم همشهری و هواداران‌شان دامن زد.

1875731

اما توز در یک مصاحبه می‌گوید در تمام سال‌هایی که در فوتبال انگلیس حضور داشته از صحبت کردن به زبان انگلیسی خودداری می‌کرد. او می‌گوید علت این خودداری مشکل فرهنگی‌ او با انگلیسی‌ها و خاطره بدی بوده که از جنگ فالکلند بین آرژانتین و انگلیس داشته است.

ستاره سابق آرژانتینی در گفت‌وگو با رادیوی اسپانیایی DSportsRadio گفت: "من با انگلیسی‌ها مشکل فرهنگی دارم. دلم نمی‌خواست انگلیسی یاد بگیرم. من دلم می‌خواهد آنها اسپانیایی یاد بگیرند. من عمویی دارم که در ریورپلاته بازی می‌کرد. او در تیم ذخیره‌ها بود و درست در زمانی که قرار بود در تیم اول بازی کند به جنگ فالکلند اعزام شد. بعد از جنگ عموی من وضعیت بدی پیدا کرد و این خاطره خیلی تلخی برای من بود. من عمویم را خیلی دوست داشتم و نمی‌توانستم انگلیسی‌ها را ببخشم".

1875730

دیدگاه‌ها