کد خبر : 1937699 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 21:52 | 32.1K بازدید | 42 دیدگاه

آغاز فعالیت مسی به عنوان سفیر گردشگری عربستان

لیونل مسی در حالی که شایعات زیادی درباره انتقال او به الهلال وجود دارد فعالیت به عنوان سفیر گردشگری عربستان را آغاز کرد.

آغاز فعالیت مسی به عنوان سفیر گردشگری عربستان

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که چندی پیش با عربستان قراردادی امضا کرد و به عنوان سفیر گردشگری این کشور معرفی شد فعالیت خود با این عنوان را رسما آغاز کرده است.

این در حالی است که کمتر از دو هفته پیش تصاویری از لیونل مسی و خانواده‌اش در سفر به عربستان منتشر شد که جنجال به پا کرد و خشم باشگاه او پاری سن ژرمن را به دنبال داشت. باشگاه فرانسوی مدعی بود ستاره آرژانتینی بدون اطلاع دادن به کادر فنی و مدیران باشگاه پاریس را ترک کرده است.

1875773

پاری سن ژرمن به همین دلیل مسی را با محرومیت دو هفته‌ای مواجه کرد. در نهایت با عذرخواهی مسی این ماجرا مختومه شد و او به تمرین‌ها بازگشت و بار دیگر با پیراهن پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه به میدان رفت.

با اینکه به نظر می‌رسید سفر دو هفته پیش مسی به عربستان هم بخشی از فعالیت او به عنوان سفیر گردشگری این کشور باشد اما به نظر می‌رسد علت سفر او درخواست عربستانی‌ها بوده که می‌خواستند خانواده لئو مسی شرایط این کشور را از نزدیک مشاهده کنند تا در صورت موافقت ستاره آرژانتینی به الهلال او بتواند به همراه خانواده‌اش در این کشور حضور داشته باشد.

بر اساس گزارش‌ها مسی در قراردادی که در سال 2022 با عربستان امضا کرده برای فعالیت به عنوان سفیر گردشگری این کشور 7.5 میلیون یورو دریافت کرده است. این قرارداد برای سال 2023 هم تمدید شده و او در سال جاری هم مبلغ مشابهی از عربستان دریافت کرد.

1875774

دیدگاه‌ها