کد خبر : 1937708 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 22:46 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

پوگبا در تورین نفرین شده است

فصل برای ستاره فرانسوی به پایان رسید

بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی پل پوگبا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران ادامه فصل را از دست داد.

فصل برای ستاره فرانسوی به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، روز یکشنبه پس از 13 ماه برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما 21 دقیقه بعد با یک مصدومیت جدید مواجه شد تا با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کند.

باشگاه یوونتوس امروز بعد از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کرد پوگبا از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده است. در خبر یاد شده به زمان بازگشت هافبک فرانسوی اشاره نشده و فقط به این نکته تاکید شده که او دوران توانبخشی خود را آغاز کرده است.

با این حال گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد پوگبا برای بازگشت به میادین به حداقل 3 هفته زمان نیاز دارد که در این صورت او فصل را از دست می‌دهد. به این ترتیب این بازیکن بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی با یک مصدومیت جدید مواجه شد که شانس حضور در بازی‌های آخر فصل را هم از او گرفت.

1875797

پوگبا بعد از 6 سال دوری از یوونتوس در تابستان فصل گذشته منچستر را به مقصد تورین ترک کرد. او که به عنوان بازیکن آزاد راهی یووه شده بود به دلیل مصدومیت زانو هفته‌های ابتدایی را از دست داد و درست زمانی که آماده بازگشت به میدان می‌شد از ناحیه ران مصدوم شد و در سه ماه اول حتی یک بازی هم انجام نداد. پوگبا به دلیل این مصدومیت از لیست تیم ملی برای جام جهانی هم خط خورد.

دیدگاه‌ها