کد خبر : 1937715 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 23:42 | 21.2K بازدید | 11 دیدگاه

این ستاره لیورپول حکم سقوط لستر را امضا کرد!

لیورپول طی تنها 3 دقیقه با 2 گل کورتیس جونز از لسترسیتی پیش افتاده است.

این ستاره لیورپول حکم سقوط لستر را امضا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول امشب در ورزشگاه خانگی لسترسیتی به میدان رفته و با نتیجه 2-0 از حریفش پیش افتاده است.

لیورپول که برای گلزنی در نیمه اول روی دروازه حریف موقعیت خلق کرده بود توسط مهاجم انگلیسی طی تنها 3 دقیقه 2 گل به ثمر رساند و نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساند.

ارسال بلند آلیسون بکر در دقیقه 33 به محوطه جریمه لیورپول توسط لوئیز دیاز کنترل شد و پس از کنترل و پاس به جوردن هندرسون توسط این بازیکن در اختیار محمد صلاح قرار گرفت.

1875808

مهاجم مصری در سمت چپ محوطه جریمه حریف موقعیت مناسبی برای شوتزنی و یا حرکت همراه توپ نداشت. او در همین لحظه فرار کورتیس جونز را به موقع دید و ارسال بلند برای این بازیکن با ضربه پای چپ به گل اول قرمزها تبدیل شد.

لسترسیتی هنوز دریافت گل اول را هضم نکرده بود که جونز باز هم روی پاس محمد صلاح موفق به گلزنی شد. این بار پا به توپ شدن کودی خاکپو آغازگر گل دوم شاگردان یورگن کلوپ بود.

1875809

صلاح پس از اینکه روی حمله سریع لیورپول به توپ رسید با پاس رو به جلو جونز را صاحب موقعیت کرد. این بازیکن با یک چرخش به سمت دروازه و ضربه قوس‌دار برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد.

لسترسیتی رتبه نوزدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و خطر سقوط را احساس می‌کند. لستر پیش از این دیدار 30 امتیاز به دست آورده بود و 3 امتیاز این دیدار اهمیت بالایی داشت تا بتوانند از جمع 3 تیم کاندید سقوط فاصله بگیرند.

1875806

در چنین شرایطی کمتر کسی انتظار داشت که کورتیس جونز به ستاره این مسابقه تبدیل شود و 2 گل به ثمر برساند.
لسترسیتی با برد در این بازی می‌توانست تا رتبه هفدهم صعود کند و بالاتر از لیدزیونایتد و اورتون قرار بگیرد اما این فرصت بزرگ را حداقل تا پایان نیمه اول از دست داد.

دیدگاه‌ها