کد خبر : 1937719 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 00:16 | 42.1K بازدید | 71 دیدگاه

راهکار شگفت‌انگیز نساجی برای حفظ سهمیه هواداران!

مدیرعامل نساجی اجازه اختصاص سکوهای اضافی به هواداران پرسپولیس را نداد.

راهکار شگفت‌انگیز نساجی برای حفظ سهمیه هواداران!

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ به همراه مسئولان حراست فدراسیون برای بازدید از ورزشگاه وطنی جهت بررسی امکانات لازم به منظور برگزاری احتمالی جشن قهرمانی در قائمشهر حاضر شد و از ورزشگاه وطنی دیدن کرد.

در این بین، بر طبق قانون، مسئولان باشگاه نساجی برای تماشاگران پرسپولیسی سهمیه ۱۰ درصدی در نظر گرفته بودند. موضوعی که در بازدید مهدی از ورزشگاه وطنی به همراه ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل نساجی، مورد بحث قرار گرفت.

در این بازدید، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون در نظر می‌گیر‌ند که سکوهای تازه‌ساز پشت دروازه را هم در کنار سکوهای پشت نیمکت میهمان به پرسپولیسی‌ها بدهند.

اما این موضوع با اعتراض شدید سیف‌الله‌پور همراه می‌شود و در نهایت مقرر می‌شود سهمیه تماشاگران پرسپولیسی، همان سکوهای پشت نیمکت این تیم باشد.

گفتنی است باشگاه فوتبال نساجی در اقدامی جالب توجه برای جلوگیری از خریداری شدن بلیت‌های جایگاه میزبان توسط هواداران پرسپولیس با پیمان‌کار فروش بلیت بازی توافق کرده تا جایگاه‌های میزبان فقط برای تماشاگرانی قابل خرید باشد که حداقل یک بار در این فصل، بلیت بازی‌های نساجی را خریداری کرده باشند.

دیدگاه‌ها