کد خبر : 1937725 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 01:01 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

تشکر کورتیس جونز از کمک الکساندر آرنولد

ستاره غیرمنتظره لیورپول: باید بیشتر گل بزنم

کورتیس جونز، ستاره امشب لیورپول مقابل لستر، تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گل‌های بیشتری برای این تیم به ثمر برساند.

ستاره غیرمنتظره لیورپول: باید بیشتر گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با 3 گل میزبان خود لسترسیتی را شکست داد تا به هفتمین برد متوالی خود دست یافته و امید کسب سهیمه چمپیونزلیگ را همچنان حفظ کند. کورتیس جونز با زدن 2 گل ستاره غیرمنتظره تیمش در این دیدار بود. او در حالی در این دیدار دبل کرد که طی 15 بازی قبلی خود تنها یک بار موفق به گلزنی شده بود.

1875831

هافبک 22 ساله لیورپول در پایان بازی گفت: "این یکی از بهترین بازی‌های من بود. من دفعات متعددی صاحب توپ شدم و توانستم دو بار هم گل بزنم. کسب این سه امتیاز اهمیت زیادی برای ما داشت و باید همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم."

او با ابراز خوشحالی از دبل برای لیورپول گفت: "من 15 هفته بیرون بودم و دوران سختی را پشت سر گذاشتم. اما اکنون برگشتم و گل می‌زنم تا به تیم کمک کنم. دوست دارم به این کار ادامه دهم و بازیکن موثری باشم. من این جا احساس راحتی می‌کنم و وقت آن است که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم."

1875829

جونز با تاکید به اینکه حضور الکساندر در پست هافبک به بهبود کارایی او کمک می‌کند از این بازیکن تشکر کرده و گفت: "قطعا که این طور است. این به من اجازه می‌دهد که بیشتر در جلو بمانم. حضور او به عنوان بازیکنی که تسلط بالایی روی توپ دارد من را قادر می‌سازد که بین خطوط بمانم و بیشتر شانس گلزنی داشته باشم."

دیدگاه‌ها