کد خبر : 1937727 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 01:16 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

هواداران علیه تبلیغات VAR در برنامه نویل و کاراگر

هواداران فوتبال در فضای مجازی نسبت به توضیحات رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس واکنش‌های متفاوتی نشان داده‎‌‌اند.

هواداران علیه تبلیغات VAR در برنامه نویل و کاراگر

به گزارش "ورزش سه"، هاوارد وب، رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس، گری نویل و جیمی کاراگر را همراهی کرد و توضیحات بیشتری در مورد فرآیند تصمیم گیری VAR ارائه کرد.

هر سه نفر مجموعه‌ای از ویدیوها را تماشا کردند که در آن VAR نقش حیاتی در لغو تصمیم داور در زمین بازی داشته و در مورد ارتباط بین داوران و VAR در استوکلی پارک (مرکز کنترل سیستم کمک داور ویدیویی) بحث کردند.

ابتدا آن‌ها یک صحنه در جریان بازی بین چلسی و لیورپول را تماشا کردند که در آن کای هاورتز با استفاده از دست خود گلزنی کرد - داور گل را اعلام کرد اما VAR پس از تماشای صحنه خطای هند را اعلام کرد.

1875837

وب، کاراگر و نویل همچنین یک صحنه خطای هند در جریان بازی آرسنال و نیوکاسل را مورد بررسی قرار دادند. در این صحنه داور پس از برخورد توپ به دست ژاکوب کیویور، پنالتی گرفت.

با این حال VAR به سرعت در دسترس بود تا بررسی کند که آیا توپ ابتدا به ران کیویور برخورد کرده یا خیر، که این اتفاق افتاد، و آنها به کریس کاوانا، داور بازی، اطلاع دادند تا پنالتی خود را مردود اعلام کند.

این سه نفر همچنین بازی‌های وستهم مقابل نیوکاسل، برنتفورد مقابل بورنموث و لسترسیتی برابر آرسنال را تماشا کردند، اما برخی از هواداران احساس کردند که بسیاری از صحنه‌های جنجالی مسابقات فصل جاری انتخاب نشدند.

1875834

سایر لحظات بحث برانگیز که در آن به نظر می‌رسید VAR تصمیمات نادرستی گرفته است، مورد بررسی قرار نگرفت و همین موضوع باعث شد طرفداران ادعا کنند که این یک تبلیغ برای سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ جزیره است.

یکی از طرفداران نوشت: "من از اینکه اسکای برخی از تصمیمات VAR را نشان داد تا بیشتر با روند آن آشنا شویم، قدردانی می‌کنم، اما آن‌ها قطعاً از ویدیوهایی که نشان داده‌اند، مطمئن بوده‌اند."

دیگری اضافه کرد: "این بخش VAR در برنامه فوتبال دوشنبه شب باعث شد من از هاوارد وب و داوران لیگ برتر انگلیس بیشتر متنفر شوم. 35 دقیقه تبلیغات برای کمیته داوران لیگ برتر که نشان بدهد آن‌ها چقدر "صلاحیت" دارند. بی‌فایده."

1875835

نفر سوم نوشت: "این خیلی شرم‌آور است. آن‌ها فقط تصمیمات آسانی را نشان می‌دهند که به درستی اعلام شده‌اند. چطور می‌شود میتوما - اسپرز، راشفورد - سیتی، آرسنال - برنتفورد، کریستال پالاس - برایتون و غیره را نشان ندهید و آن‌ها را بررسی نکنید؟ این تبلیغات داوری و VAR بود."

دیدگاه‌ها