کد خبر : 1937731 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 01:35 | 22.2K بازدید | 6 دیدگاه

رقیبان دوست داشتند امشب ما ببازیم

ناامیدی کلوپ از کسب سهمیه چمپیونزلیگ: بعید است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.

ناامیدی کلوپ از کسب سهمیه چمپیونزلیگ: بعید است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه روند خوب خود لسترسیتی را با 3 گل شکست داد تا به هفتمین برد متوالی دست یافته و با یک بازی بیشتر در فاصله یک امتیازی منچستریونایتد قرار بگیرد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار تاکید کرد که تیمش همچنان شانس اندکی برای کسب سهمیه دارد. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

پیروزی 3-0 خارج از خانه
ما باید کمی روی عملکرد خودمان در 15 دقیقه ابتدایی کار کنیم. البته من از عملکردی که بعد از آن داشتیم کاملا راضی هستم. گل های فوق العاده ای زدیم و یک بازی تقریبا عالی را به نمایش گذاشتیم.

1875844

تغییر سبک بازی لیورپول
ما تغییرات زیادی در تیم ایجاد کردیم و اینکه با ریتم و سبک متفاوتی بازی می کنیم.

قرار گرفتن در بین 4 تیم
فکر می کنم ما برخلاف 6 هفته پیش دوباره واجد شرایط کسب سهمیه اروپا هستیم. البته با توجه به شرایط تیم های یونایتد و نیوکسل بعید است که بتوانیم در جمع 4 تیم حضور پیدا کنیم. با این وجود ما کار خودمان را انجام می دهیم.

بازی بعد با استون ویلا
من امشب خوشحالم اما دو بازی سخت در پیش داریم که برای زنده نگه داشتن رویای اروپا باید آنها را ببریم. استون ویلا (حریف بعدی لیورپول) با حضور اونا امری عملکرد خوبی داشته اند و باید با آمادگی کامل در برابرشان حاضر شویم.

1875845

جنگ بی پایان سهمیه
فکر می کنم رقبای ترجیح می دادند که ما امشب ببازیم. با این حال ما پیروز شدیم و حالا منتظر لغزش آنها هستیم. آیا آنها لغزش خواهند داشت؟ آیا ما در بازی های باقیمانده پیروز خواهیم شد؟ واقعا من هم نمی دانم!

گل زیبای الکساندر آرنولد از روی ضربه ایستگاهی
این بهترین ضربه ممکن بود؛ خیلی این گل را دوست دارم. ما راه های متعددی برای زدن ضربه داشتیم اما این یک راه خوب و مطمئن بود. باید استفاده بیشتری از ضربات ایستگاهی بکنیم. ما باید در این فصل سه بار از روی ضربات ایستگاهی گل می زدیم، اما خودمان ضربه خودمان را دفاع کردیم! من اشاره نمی گویم که چه کسی این کار را کرد، اما می توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید!

دیدگاه‌ها