کد خبر : 1937733 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 05:00 | 53.8K بازدید | 41 دیدگاه

بدون بلیت به وطنی قائمشهر نیایید

درخواست مهم درویش از هواداران پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید در صورت قهرمانی سرخپوشان جشن دیگری برای هواداران این تیم برگزار خواهد شد.

درخواست مهم درویش از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دیدار با نساجی اظهار داشت: میزبان تیم نساجی است و باتوجه به ظرفیت کم گنجایش ورزشگاه وطنی، 6 هزار بلیت خواهند فروخت که ده درصد متعلق به هواداران پرسپولیس است. باوجود اینکه روز آخر لیگ است و بناست جشن قهرمانی آنجا برگزار شود، متاسفانه ظرفیت برای هواداران ما وجود ندارد که در فضای قهرمانی قرار بگیرند. ما در این زمینه تقصیری نداریم اما تعدادی که به ما سهمیه خواهند داد، هواداران پرشور پر خواهند کرد.

ویدئو: 300806

مدیرعامل پرسپولیس با درخواست از هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران تا جایی که بلیت دارند، به ورزشگاه بیایند تا مشکلاتی به وجود نیاید. یقین دارم صدها هزار نفر دوست دارند شاهد قهرمانی باشند اما باید گنجایش استادیوم را در نظر بگیرند. امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه باشیم و بدون مشکلات عمدی و سهوی باشد تا قهرمانی به تیم شایسته برسد.

او با اشاره به اتفاقی که در دیدار پرسپولیس - شموشک رخ داد و با تخریب استادیوم، چند هوادار جان خود را از دست دادند، گفت: چون یک خاطره سالهای دور از دهه هشتاد داریم و چند نفر از هموطنانمان را در یک حادثه از دست دادیم، ای کاش فضا بود که بازی در جای دیگری برگزار میشد. هواداران ما دوست دارند در جشن قهرمانی باشند اما ما قول می‌دهیم یک جشن قهرمانی دیگر هم برگزار کنیم.

ویدئو: 300808

دیدگاه‌ها