کد خبر : 1937744 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 02:53 | 34.1K بازدید | 7 دیدگاه

لیورپول لستر را به سمت چمیپونشیپ هل داد

قهرمان سابق لیگ برتر در یک قدمی سقوط

لسترسیتی با قبول شکست مقابل لیورپول فاصله زیادی تا سقوط به چمپیونشیپ ندارد.

قهرمان سابق لیگ برتر در یک قدمی سقوط

به گزارش ورزش سه، هواداران لسترسیتی 20 دقیقه مانده به پایان بازی با لیورپول اقدام به ترک ورزشگاه کینگ پاور کردند. آنها تحمل تماشای تحقیر خانگی تیم‌شان را در این شب مهم نداشتند؛ شبی که به نظر می رسد حکم سقوط لستر به چمپیونشیپ امضا شد.

روباه‌ها 3-0 به لیورپول باختند تا شانس فرار از رتبه نوزدهم را از دست داده و در آستانه سقوط قرار بگیرند. اگر اورتون شنبه هفته آینده وولوز را شکست دهد و دو روز بعد لستر از نیوکسل شکست بخورد آن گاه سقوط شاگردان دین اسمیت به یک دسته پایین تر قطعی خواهد شد.

این تیم که در فصل 16-2015 قهرمان لیگ برتر شد از 36 بازی این فصل تنها 30 امتیاز کسب کرده و در مکان ماقبل آخر جدول رده بندی حضور دارد. لیدز (31)، اورتون (32) و ناتینگهام فارست (34) بالاتر از لستر قرار دارند و این تیم امیدوار به لغزش آنها در دو هفته پایانی است تا شاید در لیگ برتر بماند.

البته تنها لغزش تیم های بالاتر کافی نیست و لستر باید طی یک عملیات بسیار دشوار دو پیروزی مقابل نیوکسل و وستهم کسب کند. این تیم سال 2014-2015 به لیگ برتر صعود کرد و یک سال بعد طی اتفاقی منحصربفرد عنوان قهرمانی را به دست آرود اما حالا دوباره در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید همه چیز را از نو شروع کند.

دیدگاه‌ها