کد خبر : 1937747 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 09:19 | 28.9K بازدید | 51 دیدگاه

هشدار جدی به منچستریونایتد: مراقب لیورپول باش!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به این تیم و نیوکسل درباره احتمال قرار گرفتن لیورپول بین چهار تیم صدر جدول هشدار داد.

هشدار جدی به منچستریونایتد: مراقب لیورپول باش!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

حالا این تیم در فاصله یک امتیازی منچستریونایتد و نیوکسل در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، هرچند یک بازی بیشتر از این دو تیم انجام داده اما شرایط آنها در چند هفته اخیر باعث شده که کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط لیورپول کاملا محتمل به نظر برسد. 

1875821

نویل در گفتگو با شبکه اسکای اسپورت درباره احتمال حضور این تیم در جمع چهار تیم صدر جدول گفت:« منچستریونایتد و نیوکسل هنوز یک بازی عقب افتاده دارند. اظهارات یورگن کلوپ به شکلی بود که اگر شما بازیکن یونایتد یا نیوکسل باشید، حس می‌کنید که او دقیقا به دنبال رسیدن و گرفتن شما است. من فکر می‌کنم این پیامی بود که او برای آنها ارسال کرد.»

لیورپول باید در دو هفته باقی مانده از لیگ برتر برابر استون ویلا و ساوتهمپتون قرار بگیرد. از سوی دیگر نیوکسل هم باید با برایتون، لسترسیتی و چلسی دیدار کند. یونایتد هم مقابل بورنموث، چلسی و فولام خواهد ایستاد. 

دیدگاه‌ها