کد خبر : 1937749 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 09:46 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

می‌خواهیم فصل را با برد تمام کنیم؛

قائدرحمتی: نگاه‌ها فقط به بازی قهرمانی نباشد

هافبک آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار مقابل فولاد نتیجه بگیرند و جایگاه هفتم را حفظ کنند.

قائدرحمتی: نگاه‌ها فقط به بازی قهرمانی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی درباره تساوی اخیرشان مقابل نفت مسجدسلیمان در روزی که موقعیت‌های زیادی داشتند، عنوان کرد: به نظرم از آن بازی‌هایی داشتیم که قرار نبود توپ‌هایمان تبدیل به گل شود. تلاش زیادی انجام دادیم و همه کار کردیم به گل برسیم ولی این اتفاق نیفتاد.

او درباره اینکه سه شوت در چارچوب داشت ولی موفق نشد چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند، ابراز کرد: طبق سایت‌های آماری ما ۱۸ موقعیت جدی در این دیدار داشتیم، اما همانطور که گفتم متاسفانه انگار دروازه حریف طلسم شده بود. خود من همیشه آن توپ‌ها را در تمرینات گل می‌کردم ولی نمی‌دانم چطور شد که هرچه می‌زدیم به گل نمی‌رفت.

هافبک بلندقامت آلومینیوم که فصل خوبی همراه با این تیم داشته، درباره عملکرد ایرالکو اظهار کرد: خدا را شکر از نظر امتیازگیری نسبت به دو فصل گذشته بهتر عمل کردیم و توانستیم از نظر گل خورده هم بهترین تیم لیگ برتر باشیم. به نظرم بالاتر از اهداف در نظر گرفته شده برای تیم هستیم و نسبت به بودجه تیم، عالی نتیجه گرفتیم.

1836564

قائدرحمتی در خصوص دیدار پیش رو مقابل فولاد و اهمیت پیروزی در این دیدار برای حفظ رتبه هفتم جدول گفت: شک نکنید تمام بازیکنان تیم انگیزه لازم را دارند و متحد هستند تا فصل را به بهترین شکل تمام کنیم. با اینکه آخرین بازی فصل است، اما همه بچه‌ها می‌خواهند سه امتیاز این بازی را بگیرند و امیدوارم با تدابیر تاکتیکی کادر فنی بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

او تاکید کرد: به نظرم بازی ما و فولاد بخاطر اینکه هر دو تیم می‌خواهند در رتبه هفتم قرار بگیرند، بسیار جذاب خواهد بود و نباید همه نگاه‌ها در روز آخر به بازی قهرمانی باشد. ما هم تلاش می‌کنیم یک بازی زیبا در کنار سه امتیاز انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها