کد خبر : 1937765 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 11:30 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: لیورپول، کابوس لستر

لیورپول با عبور از لسترسیتی به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد اما روباه‌ها را در خطر سقوط به چمپیونشیپ نگه داشت.

روزنامه‌های انگلیس: لیورپول، کابوس لستر

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس لیورپول شب گذشته میهمان لسترسیتی بود.
لیورپول در این مسابقه 2 بار توسط کورتیس جونز به گل رسید و دیگر گل قرمزها را ترنت الکساندر آرنولد به ثمر رساند.
3 امتیاز حساس این بازی موجب شد تا لیورپول 65 امتیازی شود و همچنان رتبه پنجم را در اختیار داشته باشد. شاگردان یورگن کلوپ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید بالاتر از منچستریونایتد قرار بگیرند.

یونایتد رده چهارمی تنها یک امتیاز بیشتر از لیورپول به دست آورده و آن‌ها امیدوار خواهند بود تا در دو هفته باقی مانده شیاطین سرخ امتیاز از دست بدهند تا این سهمیه را به دست بیاورند.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس عناوین اصلی را به نتیجه بازی لیورپول - لسترسیتی اختصاص داده‌‌اند:

1875893

دیلی میل تصویر پرش کورتیس جونز را منتشر کرده و تیتر "این دیوار است" را انتخاب کرد. این روزنامه به درخشش ستاره انگلیسی لیورپول اشاره کرده که دو گلش مانند یک دیوار، مانع عبور لستر شده و این تیم را همچنان در منطقه سقوط نگه داشته است.

1875894

گاردین خوشحالی پس از گل آرنولد را منتشر کرده و اینطور نوشته"موشک آرنولد قرمزها را به سمت جایگاه 4 تیم برتر سوق داد."

1875895

دیلی اکسپرس به وضعیت لسترسیتی و دین اسمیت اشاره داشته است. تیتر "افسوس برای اسمیت این جونز است" توضیح می‌دهد با دو گل این بازیکن روباه‌ها در قعر جدول رده بندی با مشکل مواجه شده‌اند و حالا تیم دین اسمیت کار سختی برای دو دیدار باقی مانده دارد.

1875896

میرر گلزنی جونز و آرنولد را به "خرد کردن" لسترسیتی تشبیه کرده که با این شکست در رده نوزدهم جدول رده بندی ایستاده‌اند و با سقوط فاصله بسیار کمی دارند.

دیدگاه‌ها