کد خبر : 1937773 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 12:41 | 34.4K بازدید | 2 دیدگاه

می‌خواستم اوت بیندازم مغزم هنگ کرد

قاضی پور: آن ویدئو آبروی من را برد!

در روزهای پایانی یک فصل سخت حال ملوانی‌ها از بقا در لیگ خوب است و قوی سپید سرحال به نظر می‌رسد.

قاضی پور: آن ویدئو آبروی من را برد!

به گزارش ورزش سه،  در روزهای گذشته بین هواداران ملوان اسم یک بازیکن بیشتر شنیده شده است. پدرام قاضی پور مدافع این تیم که ویدئویی از یک شیرین‌کاری او منتشر شده . پدرام در ابتدای حرفهایش در مورد تساوی ملوان مقابل مس کرمان صحبت می‌کند: تمام هم و غم آقا مازیار این بود مس کرمان را بریم فرقی نمی کرد برایمان مس کرمان چه شرایطی دارد ما نیمه اول باید چهار گل می زدیم نیمه دوم هم قدرت لازم را نداشتیم و ما در کل تمام زورمان را گذاشتیم اما نشد.

او در خصوص هدف ملوان برای این فصل و بقای این تیم ادامه داد: اگر پیگیر ملوان بوده باشید در طول فصل شرایطمان خیلی خوب نبود ولی آقا مازیار با دیسیپلینی که دارد و شرایطی که ایجاد کرد جایگاه یازدهمی هم خوب است. آن سالی که من گل گهر بودم تا هفته آخر با آن همه امکانات زور می زدیم نیفتیم. ملوان امسال با توجه به دارایی که داشت رتبه خوبی کسب کرد و انشاالله سال بعد به رتبه بهتری برسد.

او در مورد صحبت های زارع مبی بر جدایی اش گفت: طبق مصاحبه های ایشان ممکن است جدا شود فوتبال است و هزار اتفاق می افتد بیشتر بازیکنان هم قراردادشان تمام می شود.

انتشار یک ویدیو از مازیار در حال آموزش اوت دستی به قاضی پور در اینستاگرام داغ شده. از او در این باره سئوال می‌کنیم و او می‌گوید: نیمه اول خیلی فشار روی مس کرمان گذاشتیم و ضربان همه آنقدر بالا بود نمی‌دانستیم چه کار می‌کنیم. دقیقه ۴۰ بود که من می‌خواستم بازی را زود شروع کنم و رفیقم میلاد جهانی به من نزدیک شد و مغز من هنگ کرد! روز بعدش آقا مازیار سر همین یک  شوخی با من کرد که در فضای مجازی پخش شد و آبروی من رفت (می خندد) آن اتفاق در آن جو سنگین افتاده بود و من واقعا مقصر نبودم .البته همه اینها لطف عکاس باشگاه است که فیلم را گذاشت (با خنده)

بازیکن ملوان افرود: دوست دارم ملوان را در سال های آینده در جایگاه های بالا ببینم چون این تیم خیلی ریشه دار است و مردم عاشقش هستند.

دیدگاه‌ها