کد خبر : 1937813 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 15:35 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

اشک‌های سرمربی سمپدوریا به خاطر سقوط

دژان استانکوویچ، مربی سمپدوریا، بعد از تساوی یک-یک تیمش برابر امپولی به گریه افتاد و مصاحبه بعد از بازی با شبکه تلویزیونی DAZN را ترک کرد.

اشک‌های سرمربی سمپدوریا به خاطر سقوط

به گزارش "ورزش سه"، سقوط سمپدوریا به سری B قبل از این مسابقه قطعی شده بود ولی تیم تا دقیقه 93 از امپولی پیش بود و با گلی که در این دقیقه خورد، تن به تساوی خانگی داد. به این ترتیب، بقای امپولی در سری آ قطعی شد.

کورادو تدسکی، مجری معروف تلویزیونی و هوادار پر و پا قرص سمپدوریا، یکی از مهمانان شبکه DAZN برای برنامه بعد از بازی بود و حرف‌های او باعث شد اشک استانکوویچ در بیاید.

تدسکی روی آنتن زنده گفت: «شخصا می‌خواستم از استانکوویچ تشکر کنم چون اگر یک مربی دیگر بود، شاید اینجا نمی‌ماند. او هنوز اینجا است و به تیم ما وقار می‌دهد. سمپدوریا در همه مسابقات با وقار بازی کرد. اگر کسی می‌تواند مربی تیمی باشد که باشگاه پشتش نیست و این همه مشکل دارد، بیاید و انجام دهد.»

در این لحظه، استانکوویچ از جلوی دوربین تلویزیونی کنار رفت و تدسکی که غافلگیر شده بود، گفت: «امیدوارم منظورم را بد برداشت نکرده باشد.» خبرنگار تلویزیونی که در ورزشگاه بود، به تدسکی گفت استانکوویچ عصبانی نشده بلکه برعکس، گریه اسطوره اینتر درآمده و او مجبور شده از جلوی دوربین برود. خبرنگار گفت: «او خیلی احساسی شده بود، نتوانست بایستد.»

استانکوویچ بعد از لحظاتی برگشت و گفت: «ممنون بابت حرف‌های قشنگت، که عمیقا من را تحت تاثیر قرار داد. الان معلوم نیست ولی درونم پر از احساسات شده.»

سمپدوریا مشکلات متعددی را درون و بیرون از زمین دارد و بعد از سقوط، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اما گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از این است که یک پیشنهاد برای خرید باشگاه به دست ماسیمو فرو، مالک باشگاه رسیده است.

1875958

دیدگاه‌ها