کد خبر : 1937824 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 16:41 | 77K بازدید | 17 دیدگاه

وینیسیوس می‌خواست از من میم بسازد

مکالمه جالب ستاره رئال و مدافع سیتی افشا شد

کایل واکر گفت، بعد از پایان بازی در برنابئو از وینیسیوس خواسته او را تبدیل به "میم" در اینترنت نکند.

مکالمه جالب ستاره رئال و مدافع سیتی افشا شد

به گزارش "ورزش سه"، واکر همراه پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شرکت کرد و به سوالاتی که بیشتر درباره جدال او با وینیسیوس جونیور بود، پاسخ داد. پپ گواردیولا به طور خاص از واکر در مسابقه با رئال استفاده می‌کند تا او جلوی حملات وینیسیوس را بگیرد.

واکر مقابل وینیسیوس
فکر نمی‌کنم مسابقه فقط در مورد آقای الف و آقای ب باشد، این یک مسابقه تیمی است. همچنین مبارزه شخصی من جلوی یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. با خیلی‌ها روبه‌رو شده‌ام که به خوبی او بوده‌اند. هرکسی که جلوی او بازی کند، نبرد بزرگی خواهد داشت.

این مسابقه چقدر بزرگ است؟
این بازی برای همه در رختکن تیم بزرگ است. باشگاه هفته خیلی بزرگی دارد و الان در مقایسه با دو ماه پیش، در موقعیت خوبی قرار گرفته‌ایم. با تساوی 1-1 به اتحاد می‌رویم و از این بابت خیلی مطمئنیم که نتیجه لازم را خواهیم گرفت.

1875965

آماده قهرمانی در لیگ قهرمانان هستید؟
دوست داشتم آن را جلوی چلسی می‌بردیم. این گروه از بازیکنان به قدر کافی خوب هستند، ما توانسته‌ایم بر شرایط بد غلبه کنیم. لحظات بد و خوب داشته‌ایم. امیدوارم اسم خودمان را در کتاب‌‌های تاریخ ثبت کنیم.

جلوی وینیسیوس چطور دفاع می‌کنی؟
مثل هر مسابقه دیگری. باید برایش احترام قایل شد. مثل امباپه در جام جهانی. باید احترامی که لایقش هست را به او گذاشت. من نماینده سیتی هستم، جاه طلبی در باشگاه بسیار زیاد است. اگر نتوانم با این بازیکنان رقابت کنم، نباید اینجا باشم. باید مطمئن شوم که می‌توانم جلوی بهترین‌ها بایستم.

پس گرفتن جایگاه خود در تیم
باید حرفه‌ای واکنش نشان بدهم. او مربی من است و اگرچه با بعضی از نظراتش موافق نیستم، اما کاری که برای من و برای سیتی انجام داده، عظیم بوده. معلوم است که نیمکت‌نشینی به آدم آسیب می‌زند، شروع می‎کنی به شک کردن درباره خودت. من سرم را پایین انداختم، من یکی از کاپیتان‌ها هستم، باید مطمئن می‌شدم ناامیدی من در تیم نمود پیدا نکند.

فکر کردی تمام شده؟
در لیگ قهرمانان داشتیم خوب کار می‌کردیم، در لیگ برتر فاصله‌مان زیاد بود. با وجود این گروهی که ما داریم، هیچ چیز هیچوقت تمام شده نیست. با گوندوغان شوخی می‌کردیم که در این دو ماهه اخیر تبدیل به زیدان در روزهای اوجش شده.

1875985

آیا سرعت سابق خود را داری؟
من 32 سالم است اما پیر نیستم، هنوز حس می‌کنم فوق‌العاده و آماده‌ام. خودم را در شرایط خوبی نگه داشته‌ام. بیرون از زمین مراقب خودم هستم. باید ممنون والدینم و ژنتیک آنها باشم. بعضی از بازیکنان کم کم کند می‌شوند ولی من نشده‌ام.

سریع‌تر از هالند هستی؟
مربی دوست ندارد کارها را در مسافت‌های زیاد انجام دهیم. هر دوی ما به زمان نیاز داریم تا سرعت بگیریم. ارلینگ خیلی سریع است، بعضی از مهاجمان مثل او فرصت ایجاد نمی‌کنند. بعضی از مهاجمان از قدرت بدنی استفاده می‌کنند.

حرف زدن با وینیسیوس در آخر بازی
رفتم او را بغل کردم چون سعی کرده بود از روی سر من پله بیندازد. از او خواهش کردم این کار را دوباره نکند و از من میم نسازد. بوکسورها مبارزه می‌کنند و بعدش دست می‌دهند. باید به حریفت احترام بگذاری چون لیاقتش را دارد. فردا شب به او احترامی را که لیاقتش را دارد می‌گذارم ولی قبل از آن، بی‌رحمی در بازی است.

دیدگاه‌ها